anonym81

Direktlänk till inlägg 29 september 2009

träningen och mammas pojkar på tv4 den 8 oktober

Av Anonym81 - 29 september 2009 16:20

Nu  denna vecka har jag som sagt blivit noggrannare med att skriva ner vad jag gör.

Jag har mjukstartat och kommer nog att göra det innan jag satsar lite hårdare igen.


Snart när jag fått in en rutin på allt skrivande så kommer jag även att börja räkna kalorierna.

Och jag har bestämt mig för att jag struntar i att komma ner på 0 igen för det blir så krångligt och inte rättvisande.

Därför kommer jag föra in ett liknande system igen.

Eller något annat.

Vi får se.


Ni som inte följt med hänge inte med vad jag menar. Men det spelar inte så stor roll.

Jag skriver mest för min egen skull.


Hur som helst...


Jag åker till skåne i helgen och hämtar hem hästen!

Jag lääääängtar!


Och med hästen får man ju automatiskt lite träning och jag hoppas verkligen att min kompis kollar priserna på gymmet .. vore ju bra att försöka hinna träna där 2- 3 dagar i veckan iaf nu när det är vinter och höst så man kommer iväg och träna andra delar som man inte gör när man rider.

Jag måse ju gå ner i vikt för hälsans skull och för mitt självförtroende och självkänsla.

Har eg. inte råd. men jag har sagt så här. Jag får dra in på läsken.

Bara där sparar jag in några hundra lappar. och 330 kronor i månaden är eg inte mycket.

Men när man har häst och är studerande är det massor med pengar.

 Får dra in på något annat också.

Tror det kan va värt det.


Glöm inte att titta på Mammas pojkar på tv4 den 8 oktober.

Jag hade inte tänkt se på det, gillar inte sådana där serier eg. MEN!!!

min kompis är med där. 

Riktigt snygga grabbar!!

 och jag blir så otroligt avundsjuk på tjejerna som får umgås med honom sådär!!!


Vem det är? det får du skriva och fråga om, om du är nyfiken.

Jag vet bara att han är världens snällaste!!!


Men.... vi har aldrg träffats.... bara varit vänner via datorn rätt länge. Har aldrig blivit av att vi setts.

Inte konstigt egentligen. Vi bor så fruktansvärt långt ifrån varandra.


Men kika gärna...

8 oktober kl 20- Mammas pojkar- Tv 4

Hör av er sen och berätta vilken du tycker är snyggast!


kram på er



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Grr

Av Anonym81 - 28 januari 2010 22:19

Hopp.. kom inte in bilen... skunkigt... Så jag sitter nu och väntar på skjuss, måste ut till hästarna och natta dem. ringde precis... skjussen är nästan här jippppieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! vi hörs   ...

Av Anonym81 - 28 januari 2010 18:51

  . SKA JAG FÖRSÖKA KÖPA NÄR JAG HAR RÅD VILL VERKLIGEN LÄSA DEN SISTA BOKEN I SERIEN. DEN SLUTADE SÅ JAG VILL VETA VAD SOM HÄNDER SEN. BÖCKERNA HAR VERKLIGEN UTVECKLATS TILL DET BÄTTRE I VARJE BOK. SÅ DEN SISTA BOKEN BORDE VARA RIKTIGT ...

Av Anonym81 - 28 januari 2010 18:47

BETYG: EEEE DENNA BOK ÄR DEN MEST SPÄNNANDE I SERIEN AV DE TRE BÖCKERNA TYCKER JAG. Ljudet av ditt hjärta är den uppmärksammade ­fortsättningen i Stephenie ­Meyers berättelse om Bellas och Edwards omöjliga kärlek "Bella?" Edwards mjuka rös...

Av Anonym81 - 28 januari 2010 18:33

Nu verkar det slutat snöa ute.. Härligt.. Men.. vad ska jag hitta på? har legat och slöat hela dagen i ren tristess. Har ångest... Men så är det ju när man inte gör något. Vettigt alls. Vi är ju skapade för att göra saker. Ska göra något at...

Av Anonym81 - 28 januari 2010 14:18

   Det är väldigt många som skriver något om snön ute, och jag ska inte vara sämre, eller rättare sagt det är nog rätt svårt att undvika, för alla berörs vi av snön på något vis.   I morse var det en halv meter snö ute på parkeringen, men även,...

Omröstning

Vad vill ni läsa om på min blogg?
 Mode för överviktiga
 Viktminskning
 Dikter
 Noveller
 Boktips
 Filmtips
 Dagshändelser
 Tankar om allt möjligt som kan dyka upp... samhälls, filosofiska, psykologiska....
 Hästar och ridning
 Min träning

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken- Lämna ett meddelande tack!

Presentation


WELCOME TO MY BLOGG

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards