anonym81

Alla inlägg under juni 2009

Av Anonym81 - 25 juni 2009 22:34

steg blev d totalt idag-

och enligt mätaren 2.04 km

mätarens kcal160.29 ( glöm inte bort att jag har joggat å så idag också dem kcalorierna ska också in i det här.)

Av Anonym81 - 25 juni 2009 20:04

Vaknade i morse med halsont, fick sova ett par timmar i natt iaf katten somnade tillsllut en stund.

Men hon e billig just nu,,,, hon överröstar högsta volum på min mp3 spelare så hon har ganska hög röst.

Irriterande, blir spänd och stressad jag , försöker hålla mig hemifrån så gott det går.

Släppte ut hästar i morse, det var så varmt och skönt ute - ÄNTLIGEN har sommaren kommit till norrland.

Hade lite huvudvärk men tog mig ändå ut på en liten träningsrunda, helt plötsligt började jag bara må sådär illa. Så hade mamma och pappa idag också, fick en kräkattack men det kom inget och sedan försvann det bara , likadant så för mig, och samma dag, är det något i luften tro? För vi har ätit olika s aker så det är inte nå ätbart vi fått i oss iaf.

Slängde ut katten på balkongen när jag kom hem och stängde dörren till sovrummet så jag fick sova lite, skönt, somnade vid 11 klev upp vid 13, har lite dåligt samvete över katten, men vaddå, jag måste få sova med och stressa ner, det är så  stressande, hon är värre än en bebis. En bebis är ju tyst emellanåt men min jamar och skriker konstant. Man tycker hon borde bli hes men inte då.Eller trött av värmen, fast hon har kanske sovit medan jag varit borta, skulle tro det. Undrar hur länge det ska sitta i. De e jobbigt.

Efter jag sovit gick jag ut i solen och lade mig i en och en halvtimme ute på gräsmattan utanför dörren, folk tittar kanske konstigt på mig men va fasen jag skiter i vad folk tycker och tänker om mig, jag vill sola ohc tycker d jag är ful och tjock och knepig som ligger där får de tycka det. Jag vill ha lite färg, sedan åkte jag på affären handlade mjölk och en läsk. Åkte till föräldrarna åt lite middag och pratade ohc umgicks en stund, sedan så sa mamma jag blivit röd på armarna det tyckte då inte jag först jag skulle åka och tanka då kände jag att det sved lite lätt så jag smörjde in mig . Efter tankningen var jag på möte, ett kort ohc enkelt avklarat sådant och nu e jag hemma och skriver lite, försöker få tiden att gå. Ska snart åka och borsta lite på hästen natta dem. Har dåligt samvete att jag inte ridit varken idag eller igår, men å andra sidan har de varit så varmt förutom nu, då är det jätteskönt ute men men... vi ser väl i morgon,,,

förut har jag bara haft lite småont i halsen nu svider det, lite ont i muskler och leder i kroppen också. Skumt. samt att snoren rinner ur näsan.... Jobbigt, när ska det försvinna ?

Jag hoppas jag får åka till min kompis istället för att han kommer hit.

Behöver verkligen få sova. haha.... nä men vi får se, jag kan inte sitta hemma iaf.. är för pigg, värmen gör att jag inte vill sova,,, vill göra massor av saker, vet inte vad bara.

Hmmm vad ska jag hitta på nu.... checka hästannonser kanske och dricka läsk,,, så gott med kolsyrat för halsen faktiskt.... för stunden iaf

jajust d,,,

hittils har jag gått 5035 steg..... borde ha gått 5000 till innan läggdax undrar hur det går haha....

Ja ja,,,, det är lite kul iaf... att se hur man presterar. Det är roligare att röra på sig då.

Nästa projekt är en pulsmätare.

Vi hörs gott folk! Lämna gärna ett message ( kommentar) alltid trevligt att se vilka som varit inne, dessutom blir jag så glad då!!!!


Av Anonym81 - 25 juni 2009 08:45

2o minuter.

kändes faktiskt hyffsat bra, fortf lite tung ibenen.

Tung i huvudet- varmt ute.

MEn hade ork att ta i lite mer.

Men har som sagt varit sjuk, börjar lugnt.

Antal steg ca : 1026

istans 0.34 km

27.37 kcal ( förmodligen lite mer eftersom jag joggade osv)= 252 kcal

lite illamående

vikt:82.9

Av Anonym81 - 25 juni 2009 00:28

Fick någon tillbakablick när jag råkade få upp den här på youtube,,,

mitt ex spelade den här konstant vid juletid 2007.

Annorlunda text verkligen men den svänger ju, det var först nu jag fick kontakt och fick reda på vem Fronda var hade aldig hört talas om honom innan då jag lyssnade sällan på musik. Och framförallt den sortens musik,

Av Anonym81 - 25 juni 2009 00:14

Killen som jag kallar ögongodis påminner utseendemässigt om Jimmy Dean, och därför accosierar jag denna låten med honom, vet inte varför. Granne, utseendemässigt och sen blir jag glad av låten, sedan är vi 80 talister båda.

Och kanske kanske varje gång jag sätter i låten i mp3n och går förbi huset han bor i. Dyker han upp, aldrig annars.

onödigt vetande iaf..

undrar om jag ska försöka sova nu.

Har huvudvärk, lär ha migrä imorgon, värken började redan igår kväll.. alltså tisdagkväll.... mår lite illa....



Av Anonym81 - 24 juni 2009 20:29

EN LÅT FÖR ATT PEPPA UPP MIG SJÄLV.


Av Anonym81 - 24 juni 2009 19:38

JAG TILLÄGNAR DENNA LÅT TILL MIG SJÄLV.

KÄNNER IGEN MIG I GABRILLAS LIV MED MISSHANDEL OCH ANDRA SAKER JAG VARIT UTSATT OM.

NU FÅR DET VARA NOG MED DET OCH JAG BRUKAR LYSSNA PÅ DEN HÄR LÅTEN FÖR ATT HTTA STYRKA OCH KRAFTER OCH ORKA GÅ VIDARE MED MITT LIV.

Omröstning

Vad vill ni läsa om på min blogg?
 Mode för överviktiga
 Viktminskning
 Dikter
 Noveller
 Boktips
 Filmtips
 Dagshändelser
 Tankar om allt möjligt som kan dyka upp... samhälls, filosofiska, psykologiska....
 Hästar och ridning
 Min träning

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken- Lämna ett meddelande tack!

Presentation


WELCOME TO MY BLOGG

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards