anonym81

Alla inlägg under juli 2009

Av Anonym81 - 31 juli 2009 18:59

Har inte så mycket att  berätta om...

lite deppig... en dag närmare till min häst resa till Trappalanda.

Han reser dit på Tisdag.

Har hjälpt till på hästridning idag. ska göra det imorgon med.

Träningen suger.

Killen som skulle hjälpa mig tar jag distans ifrån precis som mina vänner...

Känner mig bara lite nere...

Jag är trött idag...

så ...

enuppdateing kommer senare.


kram kram

Av Anonym81 - 28 juli 2009 22:59

steg totalt idag....

10221 steg = 6,95 km

Av Anonym81 - 26 juli 2009 12:24

såg att jag inte skrivit i bloggen sedan i Torsdags och funderar på vad jag egentligen har gjort.


I Fredags låg jag hela dagen som vanligt i den där j-a huvudvärken som jag haft hela veckan. Klev upp i omgångar, på e.m vid så där 15 tiden pratade jagmed malmöbon på msn trevligt trevligt.

Åkte till birsta en sväng och kollade på rean. Hittade inget speciellt, tanken var att jag ville ha en festklänning, men ingen butik verka ha tagit fram några utbud av det ännu, mest reakläder på sommarklänningar, köpte en svart, tror inte jag kan ha den på båten, dessutom var den lite stor under armarna men tänkte att det kan va  skönt att ha. Problemet är att om jag går ner i vikt till nästa sommar, då kommer den bli alldeles för stor för mig. men å å andra sidan kostade den bara 100 spänn på cubus.

I våras köpte jag några linnen för 25 kronor styck ( halva reapriset på joy) en i rosa och en i turkost, nu hade dem även en i svart för 99 kronor så jag norpade åt mig den hihi.. och det sköna är att man inte ens behövde prova.... tog en storlek mindre denna gång, bara utifall att liksom hihi.


I går jobbade jag på dressyrtävlingar hela dagen och jag satt i 7 timmar och räknade protokoll och jag ljuger inte om det är 200 stycken jag räknat och kanske lite till... Tre domare ibland och lite stressigt.. i slutet av kvällen var jag helt förvirrad efter räknande och kopierande.


Ryttarmiddag efter jobbet. Gott!! taccogratäng och till efterrätt päronhalvor i glass. MUMS! Jag åt så öronen stod ut... eller inte öronen... magen hihi... mådde rätt illa resten av kvällen därför .....


Pysslade med hästen igår. Hämtade mamma på tävlingarna.

Åkte hem ,letade katten vilket fortfarande är försvunnen, fick tag på henne, tvingande in henne igår. Sen dumt nog släppte jag ut henne med att tro att hon skulle komma hem nu på f.m ... men icke... jag är rädd att hon rymmer från mig.. Det gör inte saken lättare att folk omkring ställer ut mat åt sina katter, hon är där och norpar speciellt hos grannen. =(

Pratade lite med grannarna blev grymt sugen att gå dit, men skyllde på att jag skulle upp tidigt idag. Jag orkade inte supa, och jag orkade inte umgås med fulla människor bara... tänkte somna tidigt men somnade nog inte först vid 3 ändå... suckar


Tänkte ta en prommis idag vid 5-6 tiden men var för trött, klev upp för någon timme sedan.

Så idag vet jag inte vad jag ska hitta på

Men vi ser väl.

Någon som har nåt kul att berätta??

lämna gärna inlägg... så tomt i inkorgen. =(

Hej hopp!



Av Anonym81 - 23 juli 2009 22:37

Omröstning

Vad vill ni läsa om på min blogg?
 Mode för överviktiga
 Viktminskning
 Dikter
 Noveller
 Boktips
 Filmtips
 Dagshändelser
 Tankar om allt möjligt som kan dyka upp... samhälls, filosofiska, psykologiska....
 Hästar och ridning
 Min träning

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken- Lämna ett meddelande tack!

Presentation


WELCOME TO MY BLOGG

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards