anonym81

Alla inlägg den 16 juli 2009

Av Anonym81 - 16 juli 2009 21:13

motion är inte bra...

blev bara ca 8209 steg dvs ca 5,85 km.

måste öka på det på nå vis

känner mig inte stolt över mig själv idag =(


Av Anonym81 - 16 juli 2009 21:03

Hade lovat mig själv att göra av med fler antal steg idag men jag orkar bara inte.

Är trött, hängig och känner mig så ledsen.

Ser mig i spegeln ser hur allt fett står ut, ser ut som jag är värsta höggravid.

Men ändå är det liksom lösare, fettet på magen alltså.

Jag känner mig så ful och fet. Vill inte s e ut så här.

Det känns som jag aldig kommer gå ner i vikt.

Jag vet inte varför men det känns hopplöst.

Idag kommer jag inte göra benböjjen och situpsen det får vara funderar istället påatt försöka sova tidigt i stället. Att läsa lite, det känns som jag skulle kunna börja gråta när som helst. Vet inte vad det är.

Jag vill vara snygg... Iaf snygg söt. Vill känna mig säker på mig själv.


Idag har jag hjälpt till lite g rann inför tävlingarna.

Ett brev var postat till mamma och pappa, men var till mig.

Det var 400 kronor i presentkort till Birsta City- kunde inte kommit lägligare. Så jag kommer att inhandla något inför resan för det.

Vilken snäll människa hon hade skrivit så fint i ett kort.

Det finns verkligen människor som uppskattar när man tar hand om sakerna... Denna gången var det mobilen jag fick något för. Funderar på om jag ska skicka ett tackkort eller gå förbi och stoppa ett i brevlådan någon dag.... 400 det är ju faktiskt ganska mycket..


Har inte mer att uppdatera....

känner mig bara klumpig funderar på att duscha och dra täcket över huvudet snart.

Av Anonym81 - 16 juli 2009 12:38

Det är så typiskt....

Mina vänner ska hälsa på en annan kompis med sambo i hennes nya lägenhet och de ska kolla på film, jag vill också, men jag kommer  vara helt slut efter att ha varit och hjälpt till att förbereda inför tävlingar ohc motionerat.

Sånt där gillar jag inte- att säga Nej , att jag itne kan, det känns precis som om dem kanske tror att jag itne bryr mig om dem, fast det gör jag, fast å andra sidan så har jag förklarat för henne , nu när hon ringde om varför jag måste hjälpa till inför tävlingarna. Det ingår liksom. Men jag ville så gärna.

Får nog ta mig i kragen och hälsa på någon dag själv. Jag skämms ju ock så för att jag itne har köpt en födelsedagspresent åt henne ännu, men jag får ta det när jag kommer med inflyttningspresenten, när hon ska ha fest, om det nu blir någon sådan.

Nu måste jag slänga i mig något att äta... blir nog varma mackor... sedan måste jag göra mig i ordning för att åka. Mamma undrar nog vart jag tagit vägen. Hon ringde mig för någon timme sen, jag e helt slut i kroppen, känner mig liksom lite svag, trött. Beror det på att jag ska ha mens om en vecka? beror det på mina dagliga aktiviteter? beror det på pollen? eller ska förkylningen slå till igen? Eller är det en kombination av alltihopa?

Ja det kan man fråga sig.

NÄ nu måste jag slita mig..

Ha det gott!


*anonym skuttar iväg och hämtar något för magen.*

Omröstning

Vad vill ni läsa om på min blogg?
 Mode för överviktiga
 Viktminskning
 Dikter
 Noveller
 Boktips
 Filmtips
 Dagshändelser
 Tankar om allt möjligt som kan dyka upp... samhälls, filosofiska, psykologiska....
 Hästar och ridning
 Min träning

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken- Lämna ett meddelande tack!

Presentation


WELCOME TO MY BLOGG

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards