anonym81

Alla inlägg den 11 juli 2009

Av Anonym81 - 11 juli 2009 13:35

Fortsätter med uppdateringen senare.....

måste göra mig iordning hämta telen som jag hittade och läma igen den innan jag åker och tränar..

 Ägaren är upphittad =) .

Av Anonym81 - 11 juli 2009 13:29

Fick sova ut ordentligt hos min kära kamrat, var så fruktansvärt trött i kroppen, samt hade lite träningsvärk, speciellt i bröstmuskulaturen osv.

Inget i magen, alltså måste jag ta i mer, för trots att jag var trött i magen så var det itne tillräckligt ohc jag vill ju ha magmuskler.

Vad gjorde jag denna dag egentligen?? Det minns inte jag nu, men antagligen läste ohc var till hästen, softade, läste oh internet förstås. Måste ha blivit värsta internetberoende jag haha...


Av Anonym81 - 11 juli 2009 13:25

släppte ut hästar på morgonen, och hade planerat att jag skulle städa lite när jag var uppe och var något sånär pigg samt rida. Men sen kom jag på att jag lovat följa med att provrida en häst med mamma och en bekant i Delsbo.

Så vi åkte dit,provred båda två och hästen var trevlig, min bekant bestämde sig på torsdagen den 9 juli att köpa henne. Ett klokt val.

Hon bjöd oss på jättegod mat på restaurang på kvällen och resan hem... gott... TAck så mycket.

åkte hem till en ridlärare som vi har gemensamt ohc kollade på hennes 1 åring och hennes andra två hästar samt så ville bekanten rådfråga innan hon köpte hästen.

Hemma sent den natten. men kunde inte sova hamnade som vanligt framför datorn en stund innan jag somnade .

Av Anonym81 - 11 juli 2009 13:19

Regnig och ruskig dag. Linade min häst, han var inte alls nå fräsch. Varken fram eller bak men det är ju itne så konstigt.

Vad har jag mer gjort den här dagen? Typ ingenting alls..

Jag tog min stegräknare och mätte upp att jag gick 1.222 steg mellan 18.10 till 21.10 så ni ser, den här dagen var hyffsad slö.

På kvällen åkte jag till en killkompis, skulle kolla på film men jag fick värsta telefonterrorn... hela dagen har jag fått sms från vänner och bekanta och modellkillen från malmö ringde precis när jag kom till kompisen och var orolig för sin kompis. när jag svarat på alla sms jag fick hos polaren och pratat färdigt med malmöaren, så ringde en kille jag träfft på en fest en gång, skickade ett sms men han har inte hört av sig igen. När allt äntligen lugnat sig så satt vi ohc surrade och kollade på två serier på tv, jättespännande sådana.. därför så glömdes filmen bort och när klockan var halv ett på natten ville jag inte störa mer och åkte hem . Ringde en snabbis till modelkillen coh frågade hur det gått med kompisen och sedan somnade jag efter att ha kollat lite på internet.

Av Anonym81 - 11 juli 2009 13:09

Idag var en sån dag jag kände mig så fruktansvärt smågrinig, orkar fortfarande ingenting men tror att en bidragande orsak är att jag är så understimulerad, ingenting att plugga, inge praktik eller jobb.

Samt att det regnade som fan. Å det var inte lite heller.

Jag klev upp vid 11 tiden men gick och lade mig en stund och sov bort ett par timmar för att se omjag kunde bli piggare ohc gladare, blev inte piggare direkt men lite mer munter.

Satt framför datorn , och hade svårt att komma mig för något, saker och ting går emot. Men hur som helst så åkte jag iväg till gymmet och gick/ småsprang i lite mer än 2 mil. Har kunnat orkat mer, trots att jag svettades som en gris. Men jag har så fruktansvärt att svettas så det är pinigt. Svettas innan jag ens kommit igång. Fick lite smått panikångest av allt folk, var bodybuildartävling på kvällen och folk från sverig hade börjat komma lite smått. Så jag gav mig av hem. 27 minuter tog det iaf att gå 2 mil på bandet och jag körde något program, kände lite av knäet också så jag tog d lugnt lite därför också. Vet int om jag är svag där vilket jag är eller om jag fortf hr någon skada. Det där måste jag vara lite vaksam på vill inte bli invalid igen det räcker med de 7 år jag har haft. Vill inte tillbaka dit.

Så vad gjorde jag sen på kvällen, en snabbis till mamma, en snabbis till hästen, köpte onyttigheter... jag vet fyyyy på mig... Betalade in pengar för resan den 28 augusti.

och fick reda på att jag ska få besök av en väninna på söndag eftersom jag fyllt år, pinsammaste är att jag har noll saker att bjuda på för nu e jag riktigt " black" .  Men men hon förstår nog.

Efter träning besök hos häst å föräldrar så åkte jag hem hamnade framför datorn, pratade med en granne på msn, och sedan lade jag mig ohc läste ut Levande Begravd coh somnade tidigt. Strax efter 22.. vaknade på soffan strax efter 00 och trodde klockan var på morgonkvisten, tittade ut och upptäckte till min besvikelse att det var mörkt ute och att klockan inte var mer, gick och lade mig i sängen istället, läste en stund, försökte sova men vred och vände påmig hela tiden. Förstår inte varför jag har svårtatt sova på somrarna. Spelar inte någon roll om det är fulväder eller finväder har ändå svårt att sova, veti nte om jag har för mycket energi i kroppen på nåt vis.. Ja jag vet inte alls.

Av Anonym81 - 11 juli 2009 13:02

om min uppdatering gör jag eftersom jag blir utslängd nu och då..


Idag Lördag har jag haft utsläpp av hästar, ridit en sväng på 45 minuter, hittade en mobil, åkte hem till mamsen så fick hon hjälpa mig att luska ut ägaren till den. Den låg så fint där på backen mitt ivägen, nära att bli söndertrampad av en hästhov. Vi fick red på vem ägaren är men har inte hört av ifrån dem ännu, så vi får se när d hör av sig.

De ska hur som helst vara glad att jag tog hand om den så den inte gick sönder eller blev söndertrasad av regn, men det kom inte nå regn hur som helst men man kunde inte va på den säkra sidan imorse.


Lade mig lite å läste tidigare och tänkte vila men så ringde telen, en bekat till mig kom förbi med en vinflaska som tack för lånet av transporten. Nu har jag tre vinflaskor jag ska göra av mig vid något tillfälle, och jag som dricker så ofta hahaha * Not*


Snart är det dags att åka iväg till gymmet med min kamrat J. Få se om han kör med mig eller om han är ödmjuk och vänlig idag * fnissar* .Hur som helst är jag glad att han orkar med mig. Men så fort jag lärt mig maskinerna på gymmet och minns övningar jag kan göra så behöver jag inte följa han som en igel sen... Jag hoppas han förstår det.





Omröstning

Vad vill ni läsa om på min blogg?
 Mode för överviktiga
 Viktminskning
 Dikter
 Noveller
 Boktips
 Filmtips
 Dagshändelser
 Tankar om allt möjligt som kan dyka upp... samhälls, filosofiska, psykologiska....
 Hästar och ridning
 Min träning

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken- Lämna ett meddelande tack!

Presentation


WELCOME TO MY BLOGG

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards