anonym81

Alla inlägg den 23 juli 2009

Av Anonym81 - 23 juli 2009 22:37

Av Anonym81 - 23 juli 2009 22:18

Fick någon nostalgitripp för mig och sökte reda på denn video.

Jag fann den här,han kan verkligen dansen

för ni som är osäker på både låt och dans så ska jag lägga in

ett klipp på låten, dessvärre verkar jag inte hitta orginalet, men det komer något liknande iaf i nästa inlägg.

kommentera gärna.

Av Anonym81 - 23 juli 2009 22:14

100 sit-ups

10 armhävningar på knä ( försöker lära mig, kan inte armhäva mig)

60 benböj


antal steg under dagen: 4267 ( helt ok eftersom jag har legat hela dagen typ i huvudvärk)

4267 steg = 2,9 km



Av Anonym81 - 23 juli 2009 15:07

trots att jag låg till sängs hela dagen igår så blev det ändå 3791 steg ungefärligt.

Men det var nog tack vare att jag hade utsläpp av hästarna.

Annars hade d blivit betydligt mindre.

Fast det är lååångt i från 10.000 steg.

men ändå man får vara nöjd med lite ibland.

det är ju bara ca 2,58 km.


Av Anonym81 - 23 juli 2009 14:31

Låg i sängen hela dagen igår mådde så illa, varje gång jag klev upp kändes det som jag skulle svimma av.


På kvällen blev jag lite bättre, åkte på middsgen, vi blev 19 stycken och det var jättetrevligt med mycket surr, kälknöl ohc potatisgratäng, kex, ost och kladdkaka med grädde och jordgubbar.


Mådde lite bättre, men när vi åkte hem blev jag smått illamående igen, men huvudvärken var i princip borta.


Idag vaknade jag med huvudvärk, igen. Vad är det med mig, det är inte lite huvudvärk jag får heller, och noll energi samt dålig aptit. klev upp vid 13.30

såg minvän från malmö inne , pratar med honom och äter lite,, hungrig men får inte i mig något. Det enda jag är , trött, vill bara sova och sova... Vad är det för FEL? blir galen!


Fick mejl från silverhalsbandskillen. Btydigt trevligare mejl tillbaka. Så jag satte tillbaka pengarna och han uppskattade min goda ton och välvilja osv osv...så allt löste sig


Idag vil jag bada min häst, tror inte det blir av. För lite energi.

Men däremot ska jag ta mig ork att r ida eller så på honom.. har intaget idag.  och nattningen. Jag tycker synd om min häst jag , får ångest för att jag mår dåligt och varje gång jag planerar in något son att ta hand om honom ordentligt blir det något kroppsligt fel på mig som tex huvudvärk och illamående osv.  Han e så grymt smutsig så nu när jaf har chansen att bada honom så orkar jag inte... Sååå dumt... Det är som sagt en liten procedur kring det hela eftersom duschen inte är i stallet där jag står.


nä nu ska jag gå och vila lite på maten och läsa lite sen blir det till pållen ....

vi hörs!

Omröstning

Vad vill ni läsa om på min blogg?
 Mode för överviktiga
 Viktminskning
 Dikter
 Noveller
 Boktips
 Filmtips
 Dagshändelser
 Tankar om allt möjligt som kan dyka upp... samhälls, filosofiska, psykologiska....
 Hästar och ridning
 Min träning

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken- Lämna ett meddelande tack!

Presentation


WELCOME TO MY BLOGG

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards