anonym81

Alla inlägg den 21 juli 2009

Av Anonym81 - 21 juli 2009 19:40

Vad finns det att berätta om att träningen är lite smått nere, men det har varit för att jag har inte haft någon lust när jag har mens att sitta på ett gym coh träna, jag har gjort mina promenader men bara korta.


I morgon måste jag ta tag i benböjsövningarna ohc siupsen och armhävningarna igen.


Idag- regn, inget ovanligt men kvav luft, har svettats som bara den, mamma följde med mig och gjorde passet idag, såg lite knepig ut på den må jag säga men ville inte göra om det, hon som stod bakom disken  sa att jag var ett skolexempel på att vara allvarlig på bild, men hon tyckte det såg bra ut... hehe... inte jag iaf... ser knepig ut. Men men det är ju bara ett pass så de kommer att känna igen mig, hoppas jag iaf.:=).


HUr som helst så varjag in och bestälde tid för synundersökningen idag, imorgon- perfekt sen kom jag på att det bara var onsdag i morgon så jag måste skjuta på tiden till nästa vecka. Eftersom pengarna får jag inte först tidigast fredag.Såå ttypiskt mig att inte tänka efter ordentligt innan.


Sedan var vi och inhandlade massa regnponchos mamma ohc jag inför tävlingarna.. blev 13 st och vi fick 10 procent rabatt bara på köpet på intersport. Det var lite dåligt tyckte jag men men...


Gick å kikakde lite å mamma köpte lite te till domarna och lite sådant.

Sedan åkte jag hem, gjorde mat- makaroner och korv, ladem ig och läste och vilade lite. somnade så skönt när mamma ringde och sa att det var dax att åka å ta in hästarna, så det var bara snällt klä på sig , och jag klädde på mig massor för jag tänkte att jag skulle bli blöt, för det regnade så, men sedan avtog regnet medan jag var där och jag började svettas igen som en tok, måste  fel på hormonerna jag haha.. eller så har jag snart kommit in i klimakteriet haha.


 Pratade med en kompis som jag inte pratat med på länge... såååå trevligt.... sen släppte mamma av mig lite tidigare så jag knatade ca 1,5 km heter hem. inte långt men tillräckligt, kände att jag hade ont i foten, måste ha ett par skor.


 Nu e det en sådan där panikmånad... hur ska jag få ihop alla räkningar och haråd att gymma med... ??? tror jag får skjuta på gymmandet en månad eller två.... och komma ikapp mig lite.. Nu får jag nästan lite ångest... eller jag har ångest.... varför tackade jag ja till resan för?


på vägn hem var det en invasion av smågrodor längs vägen, små söta saker som skuttade omkring, nästan hela vägen hem. Sedan fanns det också dem där äckliga maskarna som jag vinglade omvägar om.

Va!! visste ni inte? Jag har maskfobi.... skitjobbigt coh väldigt väldigt pinsamt. Ibland känns det som jag är den enda människan i Sveriges avlånga land som har det.

Undrar om jag får prata med min malmöbo idag???

Den som lever får se...

Snart blir det sängen med min favvobok...

ha det gott i sommarregnet!

Omröstning

Vad vill ni läsa om på min blogg?
 Mode för överviktiga
 Viktminskning
 Dikter
 Noveller
 Boktips
 Filmtips
 Dagshändelser
 Tankar om allt möjligt som kan dyka upp... samhälls, filosofiska, psykologiska....
 Hästar och ridning
 Min träning

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken- Lämna ett meddelande tack!

Presentation


WELCOME TO MY BLOGG

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards