anonym81

Direktlänk till inlägg 28 januari 2010

om inget alls egentligen

Av Anonym81 - 28 januari 2010 18:33

Nu verkar det slutat snöa ute.. Härligt..

Men.. vad ska jag hitta på?

har legat och slöat hela dagen i ren tristess.

Har ångest...

Men så är det ju när man inte gör något. Vettigt alls. Vi är ju skapade för att göra saker.

Ska göra något att äta nu.

Sedan blir det lite tv och stallet och natta hästarna och pyssla med Aet,,, sedan blir det markarbete imorgon.. lääängtar.


Övrigt... har itne tänkt så mycket på mitt utseende på länge utan har accepterat mig ganska bra som jag är men idag har tankarna blivit värre igen. Känner mig jättesvullen i magen, stor, äcklig ohc har ett jättefult ansikte.


Vet inte vad jag ska skriva riktigt... har läst ut den tredje boken i Twilight serien... betyget kommer i nästa inlägg.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Grr

Av Anonym81 - 28 januari 2010 22:19

Hopp.. kom inte in bilen... skunkigt... Så jag sitter nu och väntar på skjuss, måste ut till hästarna och natta dem. ringde precis... skjussen är nästan här jippppieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! vi hörs   ...

Av Anonym81 - 28 januari 2010 18:51

  . SKA JAG FÖRSÖKA KÖPA NÄR JAG HAR RÅD VILL VERKLIGEN LÄSA DEN SISTA BOKEN I SERIEN. DEN SLUTADE SÅ JAG VILL VETA VAD SOM HÄNDER SEN. BÖCKERNA HAR VERKLIGEN UTVECKLATS TILL DET BÄTTRE I VARJE BOK. SÅ DEN SISTA BOKEN BORDE VARA RIKTIGT ...

Av Anonym81 - 28 januari 2010 18:47

BETYG: EEEE DENNA BOK ÄR DEN MEST SPÄNNANDE I SERIEN AV DE TRE BÖCKERNA TYCKER JAG. Ljudet av ditt hjärta är den uppmärksammade ­fortsättningen i Stephenie ­Meyers berättelse om Bellas och Edwards omöjliga kärlek "Bella?" Edwards mjuka rös...

Av Anonym81 - 28 januari 2010 14:18

   Det är väldigt många som skriver något om snön ute, och jag ska inte vara sämre, eller rättare sagt det är nog rätt svårt att undvika, för alla berörs vi av snön på något vis.   I morse var det en halv meter snö ute på parkeringen, men även,...

Av Anonym81 - 27 januari 2010 18:08

  Fasen vad snö det hade kommit på ett par timmar. Det är ju några decimeter. Hittade knappt motorvärmarsladden och höll inte på att komma från parkeringsplatsen. Så nästa Spunkgrejj idag förutom de tidigare var att köra efter en oplogad vä...

Omröstning

Vad vill ni läsa om på min blogg?
 Mode för överviktiga
 Viktminskning
 Dikter
 Noveller
 Boktips
 Filmtips
 Dagshändelser
 Tankar om allt möjligt som kan dyka upp... samhälls, filosofiska, psykologiska....
 Hästar och ridning
 Min träning

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken- Lämna ett meddelande tack!

Presentation


WELCOME TO MY BLOGG

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010
>>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards