anonym81

Alla inlägg den 28 januari 2010

Grr

Av Anonym81 - 28 januari 2010 22:19

Hopp.. kom inte in bilen... skunkigt...

Så jag sitter nu och väntar på skjuss, måste ut till hästarna och natta dem.

ringde precis... skjussen är nästan här jippppieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!

vi hörs


Av Anonym81 - 28 januari 2010 18:51


.

SKA JAG FÖRSÖKA KÖPA NÄR JAG HAR RÅD

VILL VERKLIGEN LÄSA DEN SISTA BOKEN I SERIEN.

DEN SLUTADE SÅ JAG VILL VETA VAD SOM HÄNDER SEN.

BÖCKERNA HAR VERKLIGEN UTVECKLATS TILL DET BÄTTRE I VARJE BOK.

SÅ DEN SISTA BOKEN BORDE VARA RIKTIGT BRA OM DET SKA FÖLJA MINA BETYGSTRENDER. VET INTE NÄR JAG KAN LÄSA DEN LÄR NOG TA ETT TAG.

MEN OM NÅGON HAR LÄST DEN OCH VILL SÄLJA BOKEN BILLIGT FÅR NI GÄRNA HÖRA AV ER.


PÅ ÅTERSEENDE!

Av Anonym81 - 28 januari 2010 18:47

BETYG: EEEE

DENNA BOK ÄR DEN MEST SPÄNNANDE I SERIEN AV DE TRE BÖCKERNA TYCKER JAG.


Ljudet av ditt hjärta är den uppmärksammade ­fortsättningen i Stephenie ­Meyers berättelse om Bellas och Edwards omöjliga kärlek "Bella?" Edwards mjuka röst hördes bakom mig. Jag vände mig om och såg honom jogga uppför trappan, med vindrufsigt hår efter att ha sprungit. Han omfamnade mig genast, precis som på parkeringsplatsen, och kysste mig igen. Kyssen skrämde mig. Den var för laddad och hans läppar pressades alltför hårt och desperat mot mina - som om han var rädd att vår tid höll på att rinna ut. En våldsam seriemördare härjar i Seattle och en ondskefull vampyr fortsätter sin jakt för att ta ut sin hämnd på Bella som åter igen befinner sig omgiven av fara. Samtidigt tvingas hon att välja mellan sin älskade Edward och sin vänskap med Jacob. Och hennes val riskerar att blåsa liv i den urgamla kampen mellan vampyrer och varulvar. Men Bella har också ett annat val att göra - valet mellan liv eller död. Men vad är vad?


Av Anonym81 - 28 januari 2010 18:33

Nu verkar det slutat snöa ute.. Härligt..

Men.. vad ska jag hitta på?

har legat och slöat hela dagen i ren tristess.

Har ångest...

Men så är det ju när man inte gör något. Vettigt alls. Vi är ju skapade för att göra saker.

Ska göra något att äta nu.

Sedan blir det lite tv och stallet och natta hästarna och pyssla med Aet,,, sedan blir det markarbete imorgon.. lääängtar.


Övrigt... har itne tänkt så mycket på mitt utseende på länge utan har accepterat mig ganska bra som jag är men idag har tankarna blivit värre igen. Känner mig jättesvullen i magen, stor, äcklig ohc har ett jättefult ansikte.


Vet inte vad jag ska skriva riktigt... har läst ut den tredje boken i Twilight serien... betyget kommer i nästa inlägg.

Av Anonym81 - 28 januari 2010 14:18

  

Det är väldigt många som skriver något om snön ute, och jag ska inte vara sämre, eller rättare sagt det är nog rätt svårt att undvika, för alla berörs vi av snön på något vis.


I morse var det en halv meter snö ute på parkeringen, men även, vägen dit. Dem hade inte varit och plogat. Mina dörrhandtag hade frusit så jag kom inte heller in i bilen, blev att plömsa tillbaka och ringa efter hjälp =) Tur att pappa var hemma, men har lite dåligt samvete eftersom han ska jobba natt, så han borde ha fått sova, men vad gör man? jag ville inte gå i detta snö till stallet och tillbaka.


Väl i stallet så var det bara att plömsa på, till och från hagen, med och utan häst. Vi delade lite på oss, så pappa plömsade med höet och vattnet. Sedan skottade han en liten gång också så det underlättade lite, men som sagt, den gången var inte mycket värd eftersom det var så mycket snö på andra ställen.

Jag fick lite ont i knäet av allt plömsande. Snön gick som sagt över knäna. Iof är jagi nte så lång ( 165) men ändå.


Var inte så lätt att köra efter vägen heller, spårigt och dant. Hade nog inte vågat köra själv heller, med tanke på hur jag mådde och det såg ut igår. Så jag är glad att han ställde upp och hjälpte mig.


Det fanns en som uppskattade snön i morse iaf. Det var A. Det första han gjorde när han kom ut var att kasta sig ner i snön, tänkte rulla sig men det gick inet bra, men han såg så glad och nöjd ut. Sedan så sprang han en sväng i galopp ( han som inte har orkat galoppa knappt när det varit lite snö ute) . Det såg så mysigt ut. Önskar jag hade haft kamera och fotat och filmat. SEdan stod han och åt hö, de andra såg inte så jätteglada ut med djupsnö och snöyra. När jag lämnade honom var han alldeles vit, kan tänka mig hur han ser ut nu om han inte är inne, beror på hur intaget tänker.


Det är helt sjukt att det kan komma så mycket snö och vara kallt på en coh samma gång. I morse var det ca 7,5 minus ute. Jag vill inte ha mer snö.

Hoppas jag tar mig från parkeringen i kväll när jag ska natta dem iaf, annars blir det problem.

Vill inte ut och köra idag. Vågar inte det med tanke på hur det ser ut häromkring, trots att de varit ute och plogat lite.

Det kommer så stora snöflingor som driver hela tiden. När ska det sluta snöa egentligen?

Eftersom jag är lite piggare idag hade jag velat åkt iväg och gjort något idag eller ikväll. Men det vågar jag som sagt inte och nu känner jag min som en fånge i min lägenhet, vill ut och göra något. Att promenera är helt uteslutet.

Vi ser vad jag tar mig för.


Hur som helst. Kör försiktigt ni som måste ut och åka. !   

Tidigare månad - Senare månad

Omröstning

Vad vill ni läsa om på min blogg?
 Mode för överviktiga
 Viktminskning
 Dikter
 Noveller
 Boktips
 Filmtips
 Dagshändelser
 Tankar om allt möjligt som kan dyka upp... samhälls, filosofiska, psykologiska....
 Hästar och ridning
 Min träning

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken- Lämna ett meddelande tack!

Presentation


WELCOME TO MY BLOGG

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010
>>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards