anonym81

Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Anonym81 - 21 januari 2010 22:22

Varit på möte...


Var känsliga saker så de få punkterna blev ett lååååångt möte, men så här i e fterhand så känns det skönt, men det kommer bli mycke storm nu efteråt och kaotiskt ett tag. JAg vill inte berätta vad detär för att det är så känsligt ämne.


Får mer och mer ont i halsen.  Var skönt att jag gjort klart hälften av kompleteringen idag iaf. Gör jag resten imorgon. Det händer iaf inget kul imorrn.


Fick hjälp med en film som jag ska ha på filmanalysen... en av dem...tre... i människan socialt och kulturellt.... This is England, Ett öga rött( behöver jag kanske inte se eller läsa för att av en slump fö ett par veckor sedan på natten var den filmen på tv och jag såg nästan hela ... sedan är det se upp för dårarna jag msåte se igen då... Bara till att hyra,, känns som det blir filmhelg.


Sugen på chips... blir alltid det i slutet av veckan...

men imorgon är det Fredag... och då blir det

FREDAGSMYS!!!!


EN PARANTES!! BARNET PÅ CYKELN GÖR ATT JAG FÅR EN SÅDAN HÄRLIG KÄNSLA I KROPPEN, JAG BLIR SÅ GLAD, DET ÄR SÅ GULLIGT PÅ NÅGOT VIS, EN OBESKRIVLIG KÄNSLA =) ( ONÖDIGT VETANDE EGENTLIGEN,MEN GILLAR FAKTISKT REKLAMEN)





Av Anonym81 - 21 januari 2010 15:57

När jag hör din röst

 

Beskrivning:Bättre än första boken, första boken var lite sämre då filmen var bättre än boken, kanske har det att göra me att första delen såg jag filmen först.Denna bok, andra delen var mycket mycket bättre och jag kunde inte släppa den ifrån mig.

Betyg: EEEE

Sluta genast, Bella!

Mina muskler frös till is. För det var inte Jessicas röst som tillrättavisade mig den här gången. Det var en ursinnig röst, en välbekant röst, en underbar röst len som sammet, trots att den var så upprörd.

Det var hans röst jag var noga med att inte tänka hans namn och det förvånade mig att ljudet av den inte slog omkull mig och fick mig att krypa ihop på asfalten i plågad sorg. Men jag kände ingen smärta, ingen alls.

I samma ögonblick som jag hörde hans röst klarnade allt. Edward är allt för Bella hon är beredd att offra sitt liv för honom. Men att vara kär i en vampyr är farligare än Bella någonsin hade kunnat föreställa sig. Edward har redan räddat henne ur klorna på en ondskefull vampyr men när deras kärlek hotar dem som de älskar mest inser de att deras problem bara har börjat

Av Anonym81 - 21 januari 2010 15:45

Min mp verkar ha gått sönder eller något.. det bara susar i den, och det går varken att bläddra framåt, få igång d en eller inte ens att datorn tar emot den. Den har ett eget liv.. Förstår inte vad som är felet.

Det suger! Så förbannad. Vet inte vad som har hänt, har ju använt den så lite, laddade in låtar till den igår kväll, skulle lyssna nu på morgonen och då bläddrade jag fram några låtar och plötsligt susar den med hörlurarna i på högsa volym, fast englit mpn så är den inte ens på. Och den går inte heller att justera volymen,, skumma grejjer


Sedan har jag halsont, och sitter med kompletteringsuppgifter i Företagsekonomin A. Känner mig duktig att jag äntligen tagit tag i mitt sista pluggande.


Inatt och idag har jag haft så ont i kroppen.. Trodde jag hade feber men nej då.. inte alls.. Varför kan jag inte få feber så jag blir av med detta någon gång.


Sedan så har jag fått blåsor i munnen. ont. Förkylningen, går knappt att borsta tänderna och då känner man sig ju mycket fräsch =) NOT.

Örat värker fast lite mindre tror jag, eller så börjar jag bli van.


Nu ska jag duscha och åka till mamma och äta lite pytt i panna med ägg eller något sådant.. Måste komma bort från min lägga.. Eller förresten, jag duschar där så jag kommer hemifrån någon gång.


Känner mig så instängd.


Lite dyster idag, ville ju både rida och träna på gymmet.

Jädra skit.

Sedan är det ett möte ikväll också som jag har en känsla av att jag kommer att bli upprörd över. Det är lite sådana frågor.


Det enda positiva idag är nog att jag ska till min A.

Han kanske kan få mig på bättre humör om inte han också är upprörd över något, vi faller liksom in på varandra.


RÖsta gärna ... eller kommentera.

Jag är så ledsen idag att det är ett klagande blogg fast sådana dagar måste jag väl få ha med eller hur?


* Går med bestämda steg från bloggen*


Av Anonym81 - 21 januari 2010 12:35

Blev ingen träning...

Sov illa inatt..

Har haft sådan fruktansvärd halsont och ont i kroppen, men jag ville ju träna... =( Ska ta och plugga nu istället, ikväll är det möte.


Ja det är så det kan vara...

Inget intressant att uppdatera just nu iaf.



slutar med att lägga in några låtar som jag glömt bort =) ...


Vi ses sen!




Tidigare månad - Senare månad

Omröstning

Vad vill ni läsa om på min blogg?
 Mode för överviktiga
 Viktminskning
 Dikter
 Noveller
 Boktips
 Filmtips
 Dagshändelser
 Tankar om allt möjligt som kan dyka upp... samhälls, filosofiska, psykologiska....
 Hästar och ridning
 Min träning

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken- Lämna ett meddelande tack!

Presentation


WELCOME TO MY BLOGG

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010
>>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards