anonym81

Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Anonym81 - 23 januari 2010 20:16

det var nu över 30 minuter sen jag skulle ut till förrådet och kolla efter en hundleksak till min vän.

har intek ommit iväg ännu.


däremot fastnade jag med några bloggar, och sedan så var jag med i en tävling nyss också


så jag länkar det... UTLOTTNING AV STICKAD KLÄNNING!klicka på länken nedan så kan du vara med och tävla om denna klänning.

http://frokenvit.blogspot.com/2010/01/utlottning.html


Tjingeling!

Av Anonym81 - 23 januari 2010 14:17

Kan någon vänlig själ här inne på bloggen tipsa mig om några saker som snurrar i mitt huvud hela tiden, om du har tips på bara ett av mina problem är det okej, blir glad för det minsta lilla, är lite trött på hur det är nu.


  1. Tips på att bli pigg så jag orkar med att rida, gymma, städa och de vardagliga sysslorna hemma och med mig själv. Att sluta vara så förbaskat trött hela tiden.
  2. Att höja min självkänsla, varje gång jag ser mig i spegeln klankar jag ner på mitt utseende, främst ansikte och mage.
  3. Hitta ett jobb
  4. Låna en hund ibland eller fodervärd eller kanske köp.
  5. Hitta tjejvänner
  6. Hur gör man för att livet ska kännas meningsfullt mitt uppi ensamheten utan riktiga vänner, samt dålig ekonomi?
  7. Vart hittar man t ex tjejkompisar? Har inte en enda? Vill inte vara den som hör av mig till alla hela tiden, har tröttnat, vill att de ska vara ömsesidigt.
  8. En bra utbildning, vill plugga vidare, är intresserad av det mesta , men det ska vara någon utbildning/yrke som man vet kommer att bli efterfrågansvärt när det är klart.
  9. Hur piffar man upp sig själv när man inte har råd att gå till frisören och liknande? Tips?
Av Anonym81 - 23 januari 2010 01:18

SÅG JAG INNAN VI GICK PÅ SHERLOCK HOLMES FÖR EN VECKA SEN.

AV MIG FÅR DEN I BETYG : EEE

HADE JAG VARIT YNGRE OCH KANSKE BARN SÅ SKULLE DEN NOG FÅ HÖGSTA BETYG, DEN ÄR OTROLIGT VÄLGJORD. TYCKER ALLA SKA TA CHANSEN ATT SE DEN, FAST DEN HAR NÅGRA ÅR PÅ NACKEN. JAG HADE TOTALT MISSAT DEN. MEN DEN ÄR OTROLIGT FASHINERANDE OCH SÄTTER FART PÅ FANTASIN.

Av Anonym81 - 23 januari 2010 01:12

WALLANDER - DÖDSÄNGELN

BETYG: EEEE


Tidigare månad - Senare månad

Omröstning

Vad vill ni läsa om på min blogg?
 Mode för överviktiga
 Viktminskning
 Dikter
 Noveller
 Boktips
 Filmtips
 Dagshändelser
 Tankar om allt möjligt som kan dyka upp... samhälls, filosofiska, psykologiska....
 Hästar och ridning
 Min träning

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken- Lämna ett meddelande tack!

Presentation


WELCOME TO MY BLOGG

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010
>>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards