anonym81

Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Anonym81 - 5 januari 2010 11:30

Tjoho... + en annan bok som handlar om viktnedgång..

Dessa böcker kommer jag att avslöja och presentera framöver när jag har satt mig in i dem lite bättre.


Var och släppte ut hästar idag.. vattnet hade frusit och hagen var riven, så det var lite pyssel..

Tänkte rida till ridhuset men ångrar mig, tror jag tar och rider ut istället.

Vila en timme och sedan rida medan solen är uppe, om den hinner vara uppe ett tag till så annars blir d uteritt i vilket fall.


Kom precis hem från  gymmet.

Segt det var på löpbandet... men jag gick i 4.27 km iaf... i weightloss programmet 45 minuter .. när jag kom dit var alla gångband upptagna så jag gick i crosstrainern ( heter det så) nu blev jag förvirrad... och trött... jaja en maskin iaf...66 kcal förbrukning hur långt jag gick vet jag inte.. men jag gick i 2o minuter.


Det var skönt att komma igång iaf..

NÄ... nu fika- återhämtning sedan stallet...



Tidigare månad - Senare månad

Omröstning

Vad vill ni läsa om på min blogg?
 Mode för överviktiga
 Viktminskning
 Dikter
 Noveller
 Boktips
 Filmtips
 Dagshändelser
 Tankar om allt möjligt som kan dyka upp... samhälls, filosofiska, psykologiska....
 Hästar och ridning
 Min träning

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken- Lämna ett meddelande tack!

Presentation


WELCOME TO MY BLOGG

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010
>>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards