anonym81

Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Anonym81 - 19 januari 2010 18:06

Sitter hos min kompis Jnu.

Ville inte sitta ensam hemma just precis nu.

Fick ett dödsbesked tidigare ikväll. En släkting har dött. Inge vidars..

Skulle rida på e.m också så kom jag dit så hade jag glömt stigbyglarna på sadeln hemma.. att jag alltid ska glömma att byta från dressyr till vardagssadeln. Det är så typiskt mig.

Nu måste jag verkligen ta mig i kragen och söka i skrymslen och vrår tills jag hittar andra stigbyglar och läder...


Så imorgon och tills på söndag blir det då ridning varje dag.


Idag har jag inte gjort något vettigt som vanligt. När ska energin komma?

Tror jag får tvinga mig genom dagarna hädanefter hur trött jag än är.


vet inte vad jag ska skriva mer..

Är lite " off"


Men vi ses när vi ses!




Tidigare månad - Senare månad

Omröstning

Vad vill ni läsa om på min blogg?
 Mode för överviktiga
 Viktminskning
 Dikter
 Noveller
 Boktips
 Filmtips
 Dagshändelser
 Tankar om allt möjligt som kan dyka upp... samhälls, filosofiska, psykologiska....
 Hästar och ridning
 Min träning

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken- Lämna ett meddelande tack!

Presentation


WELCOME TO MY BLOGG

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010
>>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards