anonym81

Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Anonym81 - 3 januari 2010 18:26

Äntligen!


Svaren på frågorna kändes som flum flum... en eller två frågor kunde jag inte men hoppas få godkänt iaf, vilket som det inte känns som jag får. Men den som lever får se =)


I morgon- Borttagning av stygn, besikta bilen , intag av hästar och smörgåstårta hos min låtsasmorfar. Gott!!


Hoppas på att mina styrketräningsböcker ska komma imorgon så jag kan få lite inspiration och börja träna de kroppsdelana också, som sagt,är väldigt dålig på kroppens uppbyggnad.


Nä nu är jag slut som artist, lär nog somna tidigt...


* lägger mig i sängen, knaprar grillchips, dricker julmust och och läser *


God natt!

Av Anonym81 - 3 januari 2010 16:44

varför lessnar jag aldrig på denna låt?

Här är videon från filmen Basic instinct...

filmen är på begäran inaktiverad men här kommer länken http://www.youtube.com/watch?v=gLTeCX_X2mE


Här kommer låten fast med STARCLUB



Av Anonym81 - 3 januari 2010 16:02

Av Anonym81 - 3 januari 2010 15:48

Sitter med p rovet har nog kommit ungefär halvvägs.. gjort dem lättare uppgiftera först bara dem svåra kvar. Har 4 timmar kvar av provet men om det flyter på så är jag kanske klar om 2... hoppas jag =)


Har ätit mos och skinka, börjar bli lite småless på julskinka nu, men snart är den slut för att mot hösten längta efter julskinkan igen=) Inget fusk från min sida med den biten. Vissa traditioner jag har är till för att hållas =) Dricker julmust också, så fort den är slut, så blir inget julmustande först vid adventstider.


Har också duschat för att pausa ner lite i pluggandet... Kan ni förstå hur sköööönt det känns med en varm dusch och att man känner sig lite piggare för en stund iaf.

Helt ofattbart vart lite tvål, schampo och vatten kan göra för kroppen och sinnet.




Nu ska jag återgå till mitt "arbete"

Av Anonym81 - 3 januari 2010 13:56

somnade vid 5 och kroppen vägrade ta mig ur sängen i morse... Klockan blev 12 och jag var bara tvungen att tvinga mig upp för att åka till stallet och mocka och blanda mat.

Jag känner mig helt utmattad kroppen hänger inte med mig.

Ska gå och sova direkt efter provet, hoppas det går fortare än 6 timmar men skulle inte tro det. Tidig kväll med andra ord så jag orkar kliva upp i morgon bitti.


NU 6 TIMMARSPROV ÖNSKA MIG LYCKA TILL

Av Anonym81 - 3 januari 2010 03:37

Glömde säga att det finns en liten meny på höger sida där min gästbok nu är aktiverad... skriv gärna något...


Kram och Godnatt/ Godmorgon.!!


Vi hörs av senare idag!

Av Anonym81 - 3 januari 2010 03:10

Etiken klar och inlämnad....bara provet idag då.. det gör jag efter jag mockat och lunchat måste försöka sova en stund nu.

skulle bara förbereda frågorna i människan socialt och kulturellt men det slutade med att jag gjorde alla diagnostiska uppgifter utom en- den kunde jag inte göra, har inte läst boken ännu.


Känner mig riktigt duktig...

Vad tycker ni om min blogg? är den så dålig? inga kommentarer lämnas ju ( iof det är mycket flum flum men ändå )


  GLÖM INTE KOMMENTERA OCH RÖSTA...  RÖSTNINGEN ÄR MYCKET VIKTIG... NI BEHÖVER INTE LÄSA BLOGGEN, RÖSTA BARA... DEN SKA UPP I 100 SEN SÅ BYTER JAG FRÅGA   


nu blir det en Aminox 500 grams tablett.... ( ni som vill veta vad det är kan fråga, ellet googla.. det är ingen farlig tablett )


sedan blir det   annars kommer jag inte härifrån...

det känns som ögonen står ut, torra och trötta, frågan är hu jag ska koppla av och sova som... men det löser sig väl får jag hoppas jag känner mig ungefär som gubbarna här som följer... natti natt eller god morgon!

            

Av Anonym81 - 3 januari 2010 01:32

Ursäkta mitt klagande... men jag känner för att klaga nu. Har ju ingen att ta ut mitt klagande på så det får bli på dig bloggen.. ja jag är ledsen min blogg... men jag är verkligen trött...


Har sovit så lite denna vecka...

snart klar med sista inlämningsuppgiften i Etik och livsfrågor.

Sedan ska jag sova... Hurra vad skönt det ska bli sen att kunna göra lite grann varje dag av de andra kurserna utan jättestress..


Gud vad jag har ätit denna vecka... mest småätit för att hålla mig vaken.

Så ofräsh jag känner mig också.. känns som jag inte har kunnat fräscha till mig.. har ju bara varit så upptagen här framför datorn..


Paus i pluggandet... därför sitter jag här..

Var skönt att rida idag iaf..

14 minus  grader var det ute när jag nattade hästarna vid 22.30

Han hade stått på huvudet i Bajset min häst tror jag.. han var alldeles geggig.. Det finns en del att mocka där imorgon ... suckar.. eller idag rättare sagt.


Det är lördag idag eller snarare söndag om man är noga räknad.. jag har tappat både tids och dagsuppfattning när jag inte sovit, tänk vad hjärnan kan göra.


Måndag besiktining av bilen hoppas hoppas gamla bettan går igenom. Vet inte vad jag gör annars.

Ska också ta bort stygnen, hoppas jag kan få bort sista tejpen imorgon är fortf. så öm bakom örat där det sitter och trycker.


Prov idag, mockning först...

KOmmer nog få kompletera kursen.. den känns lite slaffsigt gjort, men so what.. huvudsaken är nog att jag får godkänt i kursen. så jag får poäng.. trots att jag egetnlige vill ha högre betyg... men jag orkar inte... jag är helt slut i kroppen.

Jag har gått och nyst hela veckan... snorvlig,, och trött..


Vill börja träna igen... Hoppas bilen går igenom så jag kan göra det..


Lite natt flum flum från mig... i brist på annat...

Tidigare månad - Senare månad

Omröstning

Vad vill ni läsa om på min blogg?
 Mode för överviktiga
 Viktminskning
 Dikter
 Noveller
 Boktips
 Filmtips
 Dagshändelser
 Tankar om allt möjligt som kan dyka upp... samhälls, filosofiska, psykologiska....
 Hästar och ridning
 Min träning

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken- Lämna ett meddelande tack!

Presentation


WELCOME TO MY BLOGG

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010
>>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards