anonym81

Alla inlägg den 16 januari 2010

Av Anonym81 - 16 januari 2010 14:56

SNART DAGS FÖR LÖRDAGSMYS


Bio bio bio bio... jippie!

Jag har inte hunnit äta så jag är lite hungrig men det får jag ta... får äta något senare.. måste äta något annars kommer jag må dåligt juh...


Brorsan var snäll och köpte kissmat och chilinötter åt mig som jag ska ha ikväll.. ja nötterna alltså.. inte kattmaten. =)


Sedan bara dricka lite vin... gott..! !


Skönt att få göra sig lite fin...

Känner mig lite fin och sen tittar jag mig i spegeln så ser jag alla skavanker.

Så fort sjunker mitt självförtroende.. Men men... struntsamma... har ju eg. ingen jag ska vara fin inför.. så... Det är ju bara bio.


Vet inte vad jag ska skriva more....

får uppdatera mig imorgon kväll eller måndag... så får ni se vad som har hänt... kommer kanske hem sent imorgon. Har träning också... på kvällen.=) och ska skjusssa mamma.


Nu är det dags för Lördagsmyyyysssssssssssss!

See u later alligator.!

Av Anonym81 - 16 januari 2010 13:21

Det är konstigt... Trodde jag hade blivit jättetjock eftersom jag gått upp i vikt. Fick en chock när jag ställde mig på vågen förut... så mycket vikt..

Men när jag tog på mig kläderna jag ska ha nu ikväll på bion så hållerj ag på att tappa dem.  Jag inbillar mig också att jag ser lite muskler på benen, fast jag vet inte.. kan ju vara något önsketänkande...


Jag tänkte skriva mer men jag hinner inte. Måste slänga i mig krämen och skjussa brorsan på affären.


Men vi hörs...


kramis

Av Anonym81 - 16 januari 2010 11:17

Om jag kunde drömma


MITT BETYG: EEE


OM JAG KUNDE DRÖMMA
av Stephenie Meyer

"Tre saker var jag absolut övertygad om. Den första var att Edward var vampyr. Den andra var att det fanns en del av honom - och jag visste inte hur stark den delen kunde vara - som törstade efter mitt blod. Och den tredje var att jag var villkorslöst och ohjälpligt förälskad i honom. Isabella Swan flyttar till Forks, en liten regnig sovstad i Washington. Hon förväntar sig att hennes nya liv ska bli lika långtråkigt som staden själv. Men när hon träffar den gåtfulle och förföriske Edward Cullen tar hennes liv en oväntad och farlig vändning. Edward har länge lyckas hålla sin identitet som vampyr hemlig. Men nu går ingen säker, minst av allt Bella som är den person Edward håller mest av. Edward och Bellas förhållande balanserar på knivseggen mellan begär och livsfara.
OM JAG KUNDE DRÖMMA är en intensivt sinnlig och utomordentligt spännade kärleksroman

Av Anonym81 - 16 januari 2010 11:11

Släppt ut hästar nu på morgonen.

Bara 10 minus så skönt. Mockade blandade mat och tog en ridtur i skritt ute i skogen 30 minuter ca.Han var pigg idag.  Skönt det=)

Men när jag ridit halvvägs tyckte jag det kändes kyligt. Dem 10 minus kändes som 15.


Örat värker fortfarande så jag blir tokig.. Det susar när jag ska sova så jag blir vansinnig svårt att slappna av och somna in.


Ikväll blir det Sherlock Holmes på bio.Efteråt  Lite vin. Trevligt att få komma bort och koppla av och göra sig lite ordning, sällan man gör det nuförtiden eftersom man bara vistas mellan hemmet och stallet typ ....


Nu blir det varm dusch. Blev lite kall om fötterna trots tjocksockar på fossingarna.

Egentligen borde jag fortsätta städa men har sovit så illa inatt så jag måste bara gå och vila lite om jag ska orka med eftermiddagen.


Det som är skönt att min kompis är lugn så jag kan stressa ner lite, jag är så uppstressad jämt annars =)


I morgon kväll blir det dressyrträning för Å. Då ska jag våga mig på gramantyglarna igen så jag inte får så ont iarmen som jag fick i onsdags. Han tar bara bettet i galoppen och kör upp huvudet och det vill jag ju komma ifrån.  Men det är bara galoppen jag vill ha den ... nu...



Tidigare månad - Senare månad

Omröstning

Vad vill ni läsa om på min blogg?
 Mode för överviktiga
 Viktminskning
 Dikter
 Noveller
 Boktips
 Filmtips
 Dagshändelser
 Tankar om allt möjligt som kan dyka upp... samhälls, filosofiska, psykologiska....
 Hästar och ridning
 Min träning

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken- Lämna ett meddelande tack!

Presentation


WELCOME TO MY BLOGG

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010
>>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards