anonym81

Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Anonym81 - 20 januari 2010 20:12

Idag har jag varot rätt så aktiv faktiskt... rätt stolt över mig själv =)


Först klev jag upp 7 gjorde mig i ordning och åkte till doktorn med örat. Där  blev det försenat.

Det var fint i örat men trumhinnan hade dragit ihop sig lite grann.

Fick någon slemlösande medicin jag ska äta några veckor och se omdet blir bättre. Susningen kan bero på trycket i örat.

Han såg att jag var ärrbildad i örat men det beror nog på att jag har haft plaströr i många år under min uppväxt där.


Sedan åkte jag på affären, köpte frimärken åkte hem och hämtade alla brev som skulle postas till olika myndigheter.


Åkte till Arbetsförmedlingen men visste inte att dem öppnade 10 så jag var en halvtimme för tidig. Åkte då och lämnade in ett annat papper under tiden. åkte tillbaka och fick mina svar på Af besvarade.


Åkte hem , vilade och sov som en stock.. härligt. Kände mig riktigt utvilad när jag vaknade igen. Sovit oroligt hela natten. 


Klev upp, åkte till mamma och pappa, åt där, åkte och mockade,tog in hästar och red ... Nu kolla jag på Lyxfällan, sedan blir det Andra Avenyn, sedan en härlig dusch och pyamas. Sedan blir det lite plugg eftersom jag tror att jag itn kan somna tidigt ikväll.


Jag känner mig pigg och glad idag.

Vet inte varför.

Var precis som jag hämtade lite energi igår med hos polarn.


i morgon bitti funderar jag på att styrketräna lite.  Samt att rida.

Sedan blir det pluggning också så klart..


Vi hörs imorgon!


Tidigare månad - Senare månad

Omröstning

Vad vill ni läsa om på min blogg?
 Mode för överviktiga
 Viktminskning
 Dikter
 Noveller
 Boktips
 Filmtips
 Dagshändelser
 Tankar om allt möjligt som kan dyka upp... samhälls, filosofiska, psykologiska....
 Hästar och ridning
 Min träning

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken- Lämna ett meddelande tack!

Presentation


WELCOME TO MY BLOGG

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010
>>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards