anonym81

Alla inlägg den 9 januari 2010

Av Anonym81 - 9 januari 2010 23:58

 

Känner mig som grodan boll!


upplåst och tjock och klumpig.

Och grodan fryser och vill ha lite mildare ute.

20 minus nu ikväll ... =(

Men imorgon ska jag våga mig utanför dörren och åka till gymmet och senare en ridsväng...


Tja...! (eller nåt)

Av Anonym81 - 9 januari 2010 15:47

Jag har haft enJack Russel och blev så sugen igen när jag hittade detta klipp...

Men det är mycket jobb med dem =)

De är bra energiska och envisa när dem sätter den sidan till men även väldigt lydiga lättlärda och f amiljekära...



Av Anonym81 - 9 januari 2010 15:33



SÅG TVÅ FILMER IGÅR - SUPERHERO MOVIE- BETYG EEE OCH

MIN STORA FETA GREKISKA SEMESTER - BETYG EEEE


Av Anonym81 - 9 januari 2010 15:19

Idag mår jag inte alls bra.

Känns som jag faller ner i något hål som jag inte vill.

Jag har varit där nere förut och jag vill inte ner dit igen.

Jag är inte nere, nere, ni vet sådär nere man kan vara ibland.

Jag känner mig ledsen,orolig, rastlös, jobbigt att andas.

Vet inte varför, ingenting har hänt, och det kanske är därför jag är ledsen, vet inte varför.

Pratade med T i natt, tack! det var skönt! jag behövde det, vi pratade nog nästan två timmar, och jag känner mig altid på bättre humör när jag pratat med honom, även om vi inte pratar om något vettigt så känns det ändå bra inombords, under tiden och även en stund innan.


Kunde inte sova igår, så jag vandrade om ikring i lägenheten och sjöng genom mp3n ...


Lade mig i soffan kunde ändå inte sova...

skickade sms till T. efter ett tag så ringde han upp... Somnade efter 3 nån gång..

Imorse vaknade jag vid 8 . .. åt lite f rukost och zappade på tvn, lite trött men kändes även som jag sovit skapligt....

Ville åka och träna men vågade visste inte hur kallt det var, så jag stannade i soffan och låg och sov hela dagen av och till.


Mår skit..


Ja faktiskt,,, jag gör det,

har skuldkänslor för jag har skickat sms och varit på msn också nästan varje dag och frågat J om hur han mår, om skjuss hit och dit , om bio bl a bla b la ... men han har inte svarat, så jag stör nog honom....


Ska ta mig samman och gå och duscha och klä på mig..

vill inte gå utanför dörren, jag skämms..

som jag berättat tidigare...


Men jag måste... ska på möte och äta lite taccogratäng, sen är det nattning av hästarna.


Vi höres!

Tidigare månad - Senare månad

Omröstning

Vad vill ni läsa om på min blogg?
 Mode för överviktiga
 Viktminskning
 Dikter
 Noveller
 Boktips
 Filmtips
 Dagshändelser
 Tankar om allt möjligt som kan dyka upp... samhälls, filosofiska, psykologiska....
 Hästar och ridning
 Min träning

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken- Lämna ett meddelande tack!

Presentation


WELCOME TO MY BLOGG

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010
>>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards