anonym81

Direktlänk till inlägg 25 januari 2010

Guldbaggegalan, distriktarn och reservplats

Av Anonym81 - 25 januari 2010 22:31

Tittade på Guldbaggegalan ikväll. Den var helt fantastisk, med en kombination av humor och allvar på en gång.

Sedan de som vann de olika nomineringarna kunde man nästan anat sig till, vissa visste man nästan om, så det var lite mindre spännande. Kan tycka att prinsessa borde ha fått något pris , så många nomineringar men inte en bagge. Har inte sett filmen själv men vill göra. Vill också se Apan och i taket lyser stjärnorna, har inte tagit mig för detta ännu, men det kommer nog såsmåningom.


Har legat hela dagen idag. Vet inte vad det har varit, men på ett vis så känns det som om min kropp har behövt all denna vila som jag haft sååå länge nu. Nu är jag både less på att sova och känna mig sjuk. Fast nu nyss, när jag var i stallet så kände jag mig piggare. Hoppas det håller på att vända.


Var till distriktsköterskan idag också, satt en otroligt snygg kille i väntrummet där hihi... sällan man ser det, oftast är det bara äldre folk eller yngre=) . Besöket med distriktarn var helt värdelöst. Förutom en grejj. Det var blodtrycket.. Det undre trycket har nu gått ner till 90 från förut 92... Skandalaöst högt ... Jag är inte så himla gammal. Varför är det så?Men jag hoppas det är träningen som gjort att det blivit bättre iaf. Pulsen hade också gått ner . Något positivt iaf.

Sen var jag och hämtade ut medicinen för örat. Hon sa att det är koffein el. något sånt i. Dem fungerar som kaffe och är uppiggande iaf sa hon . Så jag tog ingen idag. Vet inte hur länge det uppiggande sitter i. Har ju aldrig druckit kaffe så jag veti nte vilken effekt det ger på mig. Hoppas det är väldigt uppiggande. Har nämligen fått reservplats för M.E imorgon och på onsdag på en närliggande ridklubb. Nervös. Blir första gången vi åker iväg med honom så jag vet inte hur han reagerar på att bli lastad, åka transport och framförallt hur han är att ri da. Hoppas han blir lagomt pigg iaf. Tur var att vi får skjuss eftesrom mamma och pappas bil är felande och transporten är inte vinterutrustad ännu ( vinterdäck) Det är jätteschysst av hon som inte kunde vara med att rida själv, ställer upp med detta...


Utmaningen har jag inte berättat om. Kommer i nästa inlägg

Funderar på en ny, och jag har den klar för mig.

Tipsa mig om Utmaning- please!


SEs när vi ses och hörs när vi hörs. ...

Tjingeling.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Grr

Av Anonym81 - 28 januari 2010 22:19

Hopp.. kom inte in bilen... skunkigt... Så jag sitter nu och väntar på skjuss, måste ut till hästarna och natta dem. ringde precis... skjussen är nästan här jippppieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! vi hörs   ...

Av Anonym81 - 28 januari 2010 18:51

  . SKA JAG FÖRSÖKA KÖPA NÄR JAG HAR RÅD VILL VERKLIGEN LÄSA DEN SISTA BOKEN I SERIEN. DEN SLUTADE SÅ JAG VILL VETA VAD SOM HÄNDER SEN. BÖCKERNA HAR VERKLIGEN UTVECKLATS TILL DET BÄTTRE I VARJE BOK. SÅ DEN SISTA BOKEN BORDE VARA RIKTIGT ...

Av Anonym81 - 28 januari 2010 18:47

BETYG: EEEE DENNA BOK ÄR DEN MEST SPÄNNANDE I SERIEN AV DE TRE BÖCKERNA TYCKER JAG. Ljudet av ditt hjärta är den uppmärksammade ­fortsättningen i Stephenie ­Meyers berättelse om Bellas och Edwards omöjliga kärlek "Bella?" Edwards mjuka rös...

Av Anonym81 - 28 januari 2010 18:33

Nu verkar det slutat snöa ute.. Härligt.. Men.. vad ska jag hitta på? har legat och slöat hela dagen i ren tristess. Har ångest... Men så är det ju när man inte gör något. Vettigt alls. Vi är ju skapade för att göra saker. Ska göra något at...

Av Anonym81 - 28 januari 2010 14:18

   Det är väldigt många som skriver något om snön ute, och jag ska inte vara sämre, eller rättare sagt det är nog rätt svårt att undvika, för alla berörs vi av snön på något vis.   I morse var det en halv meter snö ute på parkeringen, men även,...

Omröstning

Vad vill ni läsa om på min blogg?
 Mode för överviktiga
 Viktminskning
 Dikter
 Noveller
 Boktips
 Filmtips
 Dagshändelser
 Tankar om allt möjligt som kan dyka upp... samhälls, filosofiska, psykologiska....
 Hästar och ridning
 Min träning

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken- Lämna ett meddelande tack!

Presentation


WELCOME TO MY BLOGG

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010
>>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards