anonym81

Alla inlägg den 2 januari 2010

Av Anonym81 - 2 januari 2010 23:16

IOR
Av Anonym81 - 2 januari 2010 23:13

Eftersom jag känner igen mig i Ior och han och jag är rätt så lika så har jag skapat en egen kategori för honom.


Här kommer det mest handla om honom men även om de andra polarna.

IOR
Av Anonym81 - 2 januari 2010 18:33

Har glömt att skriva in den här... så jag gör det nu istället. =) .

Kom på det nu, när jag läser första delen av tre som jag fått i julklapp.



Av Anonym81 - 2 januari 2010 18:23



LÄSTE UT BOKEN PÅ EN VECKA! FICK DEN I JULKLAPP PÅ NYÅRSAFTONS NATTEN VAR DEN FÄRDIG LÄST!

BETYG: EEEEE

 


Harvardprofessorn i religiös symbolik, Robert Langdon, kallas i sista stund in för att hålla en kvällsföreläsning i Capitolium, Washington. Men bara minuter efter hans ankomst hittas ett märkvärdigt föremål i byggnadens rotunda. Det är dessutom kryptiskt kodat med fem olika symboler. Langdon förstår att budskapet är en uråldrig åkallan, menad att locka dess mottagare in i en sedan länge förlorad värld av hemlig visdom. När Langdon inser att hans mentor, Peter Solomon - filantrop och framstående frimurare - brutalt kidnappats, förstår han att det enda sättet att rädda sin väns liv är att hörsamma den mystiska uppmaningen och följa den vart den än leder honom. Han sveps in i en värld av beslöjade historier, gåtfulla ikoner och förborgade koder som tycks leda honom mot en ofattbar sanning. Robert Langdons tredje äventyr, uppföljaren till Änglar och demoner och Da Vinci-koden, är en händelse i bokvärlden som saknar motstycke.


Av Anonym81 - 2 januari 2010 14:02

Har nu ändrat min bloggs utseende lite, men vet inte om jag ska ha den så här, vi får se. Kändes skönt att förnya den lite iaf.   


Har varit och ridit idag, så skönt. 10,5 minus bara och sol.

Var ute en timme.

Vi red runt omkring i området och miljötränade så han fick se lite saker. Det var uppskattat, fast snöslungan var läskig, det sprutar liksom snö där och det förstod han  sig inte på inte heller en traktor med jätteskopa som följde efter oss.. Han blev inte rädd, bara spänd och seeeg.

Vi travade ltie och galoppade också.

Många människor som tinat fram och passat på att se solen och få luft...

Blir lagom temp imorgon också. Tyvärr kan jag inte ut och njuta eftersom jag har prov då- 6 timmar.


Är riktigt trött nu. Känner mig utsliten i kroppen. Har inte haft många timmars sömn den här veckan.  Höll på somna vid ratten när jag åkte hem från stallet. Känner mina ögonlock är jättetunga nu, och när jag mockade gick det segt och jag kände mig så klumpig.


VEt inte vad jag ska skriva mer  nu men har ni funderat något mer på om ni är intresserad av någon slags bokcirkelliknande grejj?


Ska ta en laxmacka nu så ses vi...


zzzzzzzzzzzzzzzzz   

Tidigare månad - Senare månad

Omröstning

Vad vill ni läsa om på min blogg?
 Mode för överviktiga
 Viktminskning
 Dikter
 Noveller
 Boktips
 Filmtips
 Dagshändelser
 Tankar om allt möjligt som kan dyka upp... samhälls, filosofiska, psykologiska....
 Hästar och ridning
 Min träning

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken- Lämna ett meddelande tack!

Presentation


WELCOME TO MY BLOGG

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010
>>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards