anonym81

Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Anonym81 - 10 januari 2010 23:23

Att försöka gå och lägga mig runt 22-23 tiden ALLA dagar denna vecka.

För att se om jag kan somna bättre, vakna piggare, sova hela natten. och känna mig piggare och gladare.



Av Anonym81 - 10 januari 2010 22:50

JAG ER EN ANNORLUNDA LÅT UNDERTIDEN NI VÄNTAR PÅ MIN UTMANING

HÅLL TILL GODO!

 

 

Av Anonym81 - 10 januari 2010 22:42

Såg precis den nya v75 reklamen... Jag gillar den..

" HAR DU ALLA HÄSTAR HEMMA"

Tyvärr fanns inte klippet att hitta någonstans på internet, men kika på reklamen nästa gång så kanske nni ser den .   Den är full av kärlek och värme   


Nu ska jag duscha.. har inte kommit in dit ännu- fick telesamtal ...


ska fundera på utmaningen under tiden. ( om du har något tips på utmaning jag ska göra så hör av dig)


Tjao!

Av Anonym81 - 10 januari 2010 22:08


Var att prova sömntestet ( se tidigare inlägg) .

Hur det funkade:


Svårt att svara på, tänkte på det då och då, men har haft mycket lättare att somna ändå. ( generellt) men kanske har det haft lite effekt på mig, behövs nog testas längre om man ska kunna veta om det verkligen fungerar bra...


Nästa veckas utmning vet jag inte riktigt... ska ta en dusch först...


så kommer jag tillbaka om en stund så får jag se om jag kommit på något under den varma duschstrålen. ..


På återseende!

Av Anonym81 - 10 januari 2010 21:58


Jag vet inte vad som händer med mig, är inne i någon slags period där det känns meningslöst att :

Träna- går ju ändå inte ner

Rida- blir ju inte duktigare för det

Städa- ingen hälsar ju ändå på.

m m.


Har sådan grym öronvärk.

Tog mig inte till gymmet i morse-kändes som ett misslyckande. Men tänkte att det är bättre att lägga krafterna ( de få jag har) på att rida, men tog mig in te dit heller.

Hade så ont i halsen imorse.

Är bara så trött. Det är inte det att jag tycker synd om mig själv som ni kanske tror , utan det är bara känslorna som känns så här.

Jag har bara legat på sofflocket hela dagen. Inte blir det bättre för det. Men ändå.

Men imorgon... Hoppas jag lyckas bättre nu till den vecka med allting. Att kunna bli lite mer pigg.


Medan jag skriver om hur min utmaning har gått så funderar jag på nästa veckas utmaning.


see yah!


Tidigare månad - Senare månad

Omröstning

Vad vill ni läsa om på min blogg?
 Mode för överviktiga
 Viktminskning
 Dikter
 Noveller
 Boktips
 Filmtips
 Dagshändelser
 Tankar om allt möjligt som kan dyka upp... samhälls, filosofiska, psykologiska....
 Hästar och ridning
 Min träning

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken- Lämna ett meddelande tack!

Presentation


WELCOME TO MY BLOGG

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010
>>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards