anonym81

Alla inlägg den 22 juli 2009

Av Anonym81 - 22 juli 2009 17:36

Jag har ont i magen idag, har ångest, och varit grymt illamående.

Funderar på att åka på middagen ändå, jag hoppas vi inte blir där nå länge isf, synd att pappa lånade bilen,då kan jag ju inte åka hem när jag själv vill. Men jag vet att följer jag med så kommer det va svårt för mamma att slita sig loss och åka hem, men för en gångs skull tycker jag att hon kan försöka tänka på mig, ifall jag blir sjukt illamående igen. Så fort jag går omkring är jag yr och vinglig. Jag måste ju som sagt ändå äta.

Har ångest för hästen, för hur det ser ut här hemma och för lite andra grejjer, speciellt att jag inte har tränat något.

Hoppas skavsåret på hälen läker ,ell blir bättre tills på måndag annars så blir de skavsårsplåster inköp.

Jag har ångest också för att jag inte vet hur jag ska överleva denna månaden och få alla räkningar att gå ihop, fick några betalningspåminnelser från vårdcentralen, har ju betalat in mer därtill och jag är helst säker på att jag har betalat in, men men, lika bra att betala igen ändå då... skit.... detä r på 130 kronor styck .... vilket gör 260 kronor som jag inte räknat med.


På det här kommer skuldkänslor - råkade sälja det där halsbandet, trodde det var äkta silver, men det var inte han hade varit hos en guldsmed ohc tagit syra prov, var inte d minsta silver i det , han skrev att det var bedrägeri i ett mejl till mig, Skrev tillbaka ohc berättade att det inte var meningen att lura någon, har i min tur blivit lurad med isf, vilket jag har, och skrev ihop lite att jag skämdes och bad om ursäkt och att jag köpt det i god tro. Att han självklart ska få pengarna tillbaka och lite fint skrev jag något mer med, Det är Pinsamt att det blev sådär. Men jag kan inte vara annat än ärlig .... jo just d skrev också att jag uppskattade hans ärlighet och att jag är dåligt att se sånt där med äkta silver och sådant. Det känns som jag skulle bli polisanmäld eller som om polisen kommer och knackar på när som helst. Men så är det ju inte. Men det känns så Jag gillar inte att lura folk ochnu har jag gjort det. Såååå ont i magen!


Och när det blir så här så skuldlägger jag mig själv och börjar anklaga mig själv för ALLT. Mycket om utseende och sådär med. Att jag känner mig så ful, så uppsvullen och mindrevärderkomplex,.

Det dumma är att jag funderar på om min medicin inte fungear som den ska, för jag har varit lite slarvig med den en månad förut eftersom jag inte hade råd att hämta ut... ohc då kände jag inte alls så här som jag gör nu. eller så är det bara för situationenjag är i nu som gör mig så här ångestladdad.


Jag är en skurk och det känns inte bra!!


Omröstning

Vad vill ni läsa om på min blogg?
 Mode för överviktiga
 Viktminskning
 Dikter
 Noveller
 Boktips
 Filmtips
 Dagshändelser
 Tankar om allt möjligt som kan dyka upp... samhälls, filosofiska, psykologiska....
 Hästar och ridning
 Min träning

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken- Lämna ett meddelande tack!

Presentation


WELCOME TO MY BLOGG

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards