anonym81

Alla inlägg den 19 juli 2009

Av Anonym81 - 19 juli 2009 12:30

Pratade med den där killen som har hjälpt mig tränat...

idag vill han träna själv och vill väl egentligen det, men det förstår jag... han har nog missuppfattat mig lite, bara att han kan vara omkring för att jag ska kunna fråga.

Frågade honom om kalorifattig mat för några dar sedan. fick svar på det idag.

Antingen är det jag som är känslig, eller så låter han så disträ.

Fast han slängde in något roligt ord som bananas i en mening haha.. ja ni tycker kanske inte det är roligt men jag vet vad som menas eftesom jag känner honom och de är trots mina huvuds inre röster och ord som jag skriver ut. så därför kanske ni inte alltid hänger med i mitt bloggande.

Jag menar varje gång så känns det som han inte vill ha med mig att göra å nästa sekund vill han det... skit samma... Hur som helst .... funderar jag på om det är så illa som det känns. Jag menar min mens kanske gör mig extra känslig också. Sovit oroligt inatt fast jag har sovit hela natten. Har ont i magen som f-n..... Känner mig gråtfärdig.... Har huvudvärk.

Tror jag ska befinna mig i sängen typ hela dagen idag....

KÄnner mig sååå jävla depp...

Min stallkamrat tog lunchen, hatar när folk hör av sig precis när jag ska åka ... så var det förra veckan också,det dumma är att då tar dem bort mig på l istan så får jag ta en annan gång, istället för att se det som att dem ställde upp för att vara snäll, det har gjort mig så fruktansvärt irriterad hela veckan.

Känner lite stress inför veckan också ... vill hinna träna, men kommer på att jag hinner inte alls det eftersom dem öppnar 16 receptionen ohc jag måste fixa gymkortet. Men på måndag är det pass som ska fixas, mycket viktigt.

Tisdag vet jag inte ännu, kanske då, Onsdag är det middag på kvällen, tors- sön är det tävling. ska jobba på en av dem, troligtvis på lördag e.m, middag på kvällen. Sedan är de andra saker som ska fixas också...


Hur som helst.. jag ska gå och gråta och dra täcket över huvudet,eller nåt.... Jag känner mig inte alls på bra humör..



Av Anonym81 - 19 juli 2009 00:30

Kan man va så glad som jag är att mensen äntligen har kommit?

Jag menar, man brukar inte va glad när den är här.... men för mig är det en otrolig lättnad..

*pustar ut*

Var hos grannen ikväll, fick en bira, den ölen var faktiskt god, måste ta reda på vad det var för något. Spelade lite kubb och sällskapade sen när några andra på gatan skulle spela också lite senare gick jag in, blev så otroligt less på myggorna.

Ringde till min vän i Malmö, han låter trelivgare å trevligare ju mer jag pratar med honom, vore grymt roligt om han kommer hit och hälsar på till hösten.. så kanske jag kan åka ner till honom senare...

_Men dilemmat just nu är ju o ckså att jag känner något för den andra killen med... suck... först har man ingen intresserad sen finns flera kandidater på led, vem ska man välja? kan man dejta flera samtidigt? jag har bestämt att jag är vän med dem här nu och sen ser vi vad som händer,, jag vill va med den jag passar bäst med och det går ju inte så fort direkt och veta det.Drt måste ju växa in. SEdan vet man ju inte ens om kandidat ett coh två är intresserad heller... men det märks ju.... Fast å andra sidan kanske jag inte ska fundera så mycket utan bara njuta av deras närhet. Malmö killen är trevligare ohc visar mer intresse än vad han gör som bor i närheten. Fast båda egentligen inte vill ha förhållande just nu, frågan är om jag vill det. Men va fasen... hur tänker jag som egentligen. Ska jag inte leva i nuet?

nu tänker jag sådär tänk om igen. Skitsamma ... nu slutar jag fundera... jag tar en dag i taget ohc njuter av de båda männens närhet och omtanke.


nu ska jag lägga mig och fortsätta läsa.... har lite ont i magen och för första gången i mitt liv, njuter jag nästan av att ha lite småont.


Godnatt på er!

Omröstning

Vad vill ni läsa om på min blogg?
 Mode för överviktiga
 Viktminskning
 Dikter
 Noveller
 Boktips
 Filmtips
 Dagshändelser
 Tankar om allt möjligt som kan dyka upp... samhälls, filosofiska, psykologiska....
 Hästar och ridning
 Min träning

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken- Lämna ett meddelande tack!

Presentation


WELCOME TO MY BLOGG

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards