anonym81

Alla inlägg den 20 juli 2009

Av Anonym81 - 20 juli 2009 19:48

Kan inte få nog av att lägga in klipp som berör mig och

det finns väl inte så mer att säga

än det.


Av Anonym81 - 20 juli 2009 15:34

Den här låten berör mig mycket, och nu vet jag varför jag har lagt den åt sidan sååå länge.

Men jag tycker att Marie Fredriksson är en av Sveriges bästa sångerskor

dessutom tycker jag att hon har en bra personlighet och medmänsklighet

som inte alla har.

Håller någon med mig?

Av Anonym81 - 20 juli 2009 14:39

Igår pratade jag med min nya vän på msn i fyra timmar.

FYRA TIMMAR !!!! i sträck.... det är inte klokt... Senast det händer var väl för typ 11 år sen eller nåt när jag träffade min första pojkvän.

Inte nog med det, sen ringde jag honom en snabbis på kvällen också, vi pratade en kort stund på msn igen, å sen fick jag ett sms av honom också=) jag skickade självklart tillbaka.


Jag var rätt kokko i huvudet efteråt så när jag skulle till st allet, var eg. riktigt ridsugen och dessutom var han rätt fin i benen för en gångs skull, men jag såg sådär suddigt på ena ögat igen, blir så ibland, funderar påom det kan ha att göra med att jag äter så lite, ja jag äter nästan ingenting, har inga pengar kvar och har svårt att låna så jag lever typ på ett paket ndlar om dagen å kanske någon smörgås, ibland den senaste veckan har jag ätit hos mamma och pappa också.

Jag sover bort hela dagarna för att slippa hungerskänslorna, jag fattar inte hur jag kan ha satt mig i en sån här situation, har aldrig varit så fattigt någon gång, fast det beror väl mycketpå kan jag tänka att jag lade ut 900 kronor i oplanerad biljettkostnad i början av månaden.

Hur som helst snart pengar igen... får stå ut med mina nudlar tills på fredag...

Hur som helst det slutade med att jag inte red iaf pga att ja fick sån konstig syn, borstade och pussade påhonom... Det tyckte minvän att jag skulle göra... för det skulle han ha gjort om han var där hihi... gulligt sagt av honom. men var där 20 minuter kanske.

Åkte hem pratade med grannen på msn, han bjödmig på kebabtallrik å efter det börade ja känna mig lite bättre, vi såg en film också, eller jag ,han somade som vanligt måste komma ihåg at lämna igen den idag bara, den var jtte bra, vad är det den heter-- swing note eller nåt sånt, med Kevin Costner... mycket mycket sevärd och lite rolig faktiskt också med ett mycket bra budskap.

Måste betala igen granen också när jag får pengar. Han sa det inte behövs men det känns ju så dumt och bli bjuden bara sådär, eller så köper jag en liten pryl eller liknande framöver.

Idag så klev jag upp för typ en timme sen snart... Ja jagvill inte kliva upp för att det är så jobbigt att känna sig hungrig. Borde ta tag i att städa lite iaf idag, det ösregnar ju ute. jag so skulle rida idag suck.. det ska regna imorgon också... men på onsdag skulle det bli kanonväder,,, det blir riktigt med sol då, och då måste jag orka ta mig upp i tid och vara ute, kännerju att sommaren är på väg att ta slut nu. Varthar sommaren tagit vägen egentigen, den har gått så fort, alldeles för fort, förra sommaren gick fort, men den här har gått fortare...


Har inget mer att rapportera. Glöm inte att rösta ;) .

På återseende

Omröstning

Vad vill ni läsa om på min blogg?
 Mode för överviktiga
 Viktminskning
 Dikter
 Noveller
 Boktips
 Filmtips
 Dagshändelser
 Tankar om allt möjligt som kan dyka upp... samhälls, filosofiska, psykologiska....
 Hästar och ridning
 Min träning

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken- Lämna ett meddelande tack!

Presentation


WELCOME TO MY BLOGG

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards