anonym81

Alla inlägg under juli 2009

Av Anonym81 - 12 juli 2009 23:41

Gick hem strax före 11 på f.m från min kära granne.

Sov där och vaknade med svettig kropp, ryggen var dyngsur av svett och filten lite fuktig, jag slätade ut filten och hoppades på att han inte skulle märka något PINSAMT! Jag låg på filten i soffan eftersom den är av skinn, man klibbar fast annars känns det som.

Jag gick hem till mig solen sken ohc jag kände mig rastlös.

Min kära kompis frågade mig om vi skulle grogga och spela spel mot kvällen han ohc jag.. Men jag orkade inte, för hu det än blev så blev jag helt slut och trött i kroppen efter ett par timmar, när rastlösheten sakta försvann. På kvällen åkte mamma ohc jag och åt, sen åkte vi och handlade lite.

Jag hade också hyrt Madagaskar 2 tidigare under dagen så jag såg på den lite mot e.m den var skojjig.

På natten ringde en kille, en modellkille från malmö mig... trodde d var bluf först men han verkar trevlig... och han är inte någon bluff men jag tar han med nypa salt ändå... som sagt jag har väldigt svårt att lita på killar... å så ... han är förresten från Malta.

Av Anonym81 - 12 juli 2009 23:39

 Fick hänga med min kompis till gymmet ohc han visade mig lite arm övningar.

Åkte sen hem till honom och tittade på Änglar och Demoner men inte hela, för det hann vi inte eftersom han skulle upp och jobba dagen efter.

Minns tyvärr inte vad jag gjorde mer denna dag.

Av Anonym81 - 12 juli 2009 23:32

Fick hänga på till gymmet... tränade mycket mage som sagt....

Sedan åkte åkte jag till min kompis J och kollade på film. såg klart änglar och demoner... var inte så bra som jag trodde, boken var tio gånger bättre men den var helt okej.

Sedan skulle vi ut och gå, min kompis som är 196 tar långa kliv så jag fick gå i värsta powerwalken.. Efter en stund frågade han mig om jag började få lite flås, och log. Ja det är väl klart sa jag. Vi var ute en halvtimme ca kanske lite mer å sen när vi gick hem trodde jag att vi skulle ta en lättsam väg hem, nä då skulle vi gå i värsta uppförsbacken också.

Kände mig lite klen, sa att jag har verkligen ingen kondis så nu får du gå i ditt tempo så går jag i mitt. Han sa han har promenerat varje kväll i princip, i två år så detä r inte någon match för honom  dessutom springer han innan arbetet också. och gymmar 5-6 dar i veckan...

Jag känner mig som en boll i jämförelse. Liten och rund... men jag tror inte att han bryr sig. Gick hem och sedan blev det en ny film som vi inte såg klart men det var inget jag ville se klart på heller och sedan blev det sängen. Han log mot mig och så glad ut i sängen och det vart lite gos, men ite sådär att känslorna kom igång tror vi håller det på avstånd, dumt att förstöra något mellan vår vänskap igen nu när vi verkar hitta tillbaka igen.

Av Anonym81 - 12 juli 2009 23:22

Idag har jag inte gjort någonting..

Min kropp kändes som om den sa :- du ska vila idag... du har inte vilat på någon månad .... inte sovit ordentligt... vila nu... så sagt och gjort jag låg i sängen hela dagen, orkade inte ta mig för något. Ibland läste jag lite, ibland sov jag lite.. för det mesta sov jag.

Klev upp strax före 19 tiden och kände mig utvilad, men fruktansvärd träningsvärk i låren. Men det är bara härligt.

Satte mig vid datorn och surrade lite på msn, kollade mitt silverhalsband på tradera som är till salu den har ökat till 56 kronor nu eller nåt sånt... satte ut det för 25... bättre å bli av med det.. tänkte ge bort det till  någon jag tycker om senare, men det känns så fel när jag ursprungligen gav det till mitt ex som inte ens använde det.. så den som köper mitt silverhalsband kommer att göra ett fynd.

Sen åkte jag till mojjan och pojjan... åt lite där, åkte till hästen, umgicks med en stallkamrat en timme, gick på en kort prommis med hästen kanske max 10 minuter i spöregnet för att röra på låren.... Hem, msn, några träningsövnngar och sen duschen...å nu sitterj ag här och msn på samma gång =)

Av Anonym81 - 11 juli 2009 13:35

Fortsätter med uppdateringen senare.....

måste göra mig iordning hämta telen som jag hittade och läma igen den innan jag åker och tränar..

 Ägaren är upphittad =) .

Av Anonym81 - 11 juli 2009 13:29

Fick sova ut ordentligt hos min kära kamrat, var så fruktansvärt trött i kroppen, samt hade lite träningsvärk, speciellt i bröstmuskulaturen osv.

Inget i magen, alltså måste jag ta i mer, för trots att jag var trött i magen så var det itne tillräckligt ohc jag vill ju ha magmuskler.

Vad gjorde jag denna dag egentligen?? Det minns inte jag nu, men antagligen läste ohc var till hästen, softade, läste oh internet förstås. Måste ha blivit värsta internetberoende jag haha...


Av Anonym81 - 11 juli 2009 13:25

släppte ut hästar på morgonen, och hade planerat att jag skulle städa lite när jag var uppe och var något sånär pigg samt rida. Men sen kom jag på att jag lovat följa med att provrida en häst med mamma och en bekant i Delsbo.

Så vi åkte dit,provred båda två och hästen var trevlig, min bekant bestämde sig på torsdagen den 9 juli att köpa henne. Ett klokt val.

Hon bjöd oss på jättegod mat på restaurang på kvällen och resan hem... gott... TAck så mycket.

åkte hem till en ridlärare som vi har gemensamt ohc kollade på hennes 1 åring och hennes andra två hästar samt så ville bekanten rådfråga innan hon köpte hästen.

Hemma sent den natten. men kunde inte sova hamnade som vanligt framför datorn en stund innan jag somnade .

Av Anonym81 - 11 juli 2009 13:19

Regnig och ruskig dag. Linade min häst, han var inte alls nå fräsch. Varken fram eller bak men det är ju itne så konstigt.

Vad har jag mer gjort den här dagen? Typ ingenting alls..

Jag tog min stegräknare och mätte upp att jag gick 1.222 steg mellan 18.10 till 21.10 så ni ser, den här dagen var hyffsad slö.

På kvällen åkte jag till en killkompis, skulle kolla på film men jag fick värsta telefonterrorn... hela dagen har jag fått sms från vänner och bekanta och modellkillen från malmö ringde precis när jag kom till kompisen och var orolig för sin kompis. när jag svarat på alla sms jag fick hos polaren och pratat färdigt med malmöaren, så ringde en kille jag träfft på en fest en gång, skickade ett sms men han har inte hört av sig igen. När allt äntligen lugnat sig så satt vi ohc surrade och kollade på två serier på tv, jättespännande sådana.. därför så glömdes filmen bort och när klockan var halv ett på natten ville jag inte störa mer och åkte hem . Ringde en snabbis till modelkillen coh frågade hur det gått med kompisen och sedan somnade jag efter att ha kollat lite på internet.

Omröstning

Vad vill ni läsa om på min blogg?
 Mode för överviktiga
 Viktminskning
 Dikter
 Noveller
 Boktips
 Filmtips
 Dagshändelser
 Tankar om allt möjligt som kan dyka upp... samhälls, filosofiska, psykologiska....
 Hästar och ridning
 Min träning

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken- Lämna ett meddelande tack!

Presentation


WELCOME TO MY BLOGG

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards