anonym81

Alla inlägg den 24 juni 2009

Av Anonym81 - 24 juni 2009 20:29

EN LÅT FÖR ATT PEPPA UPP MIG SJÄLV.


Av Anonym81 - 24 juni 2009 19:38

JAG TILLÄGNAR DENNA LÅT TILL MIG SJÄLV.

KÄNNER IGEN MIG I GABRILLAS LIV MED MISSHANDEL OCH ANDRA SAKER JAG VARIT UTSATT OM.

NU FÅR DET VARA NOG MED DET OCH JAG BRUKAR LYSSNA PÅ DEN HÄR LÅTEN FÖR ATT HTTA STYRKA OCH KRAFTER OCH ORKA GÅ VIDARE MED MITT LIV.

Av Anonym81 - 24 juni 2009 19:06

Hemma efter dagens INGENTING GJORT DAG!


Jag gjorde misstaget och åkte till den där grabben igen, vet inte varför jag åker dit.

Det hände det som inte skulle hända, hade ju lovat mig själv det. Mår illa över det fast eg borde jag inte eftersom jag är singel, men jag brottas me mina problem som sagt. Han var inte dum eller så , han är snäll och omtänksam men det har gått till en gräns nu där det får va slut med det här tror jag. Innan jag åkte hem så fick jag en tankeställare. Det var nog bra att det kom upp i huvudet, jag har väl egentligen inte dåligt samvete, bara det att jag är orolig att jag ska fastna i det jag var inne i den dåliga perioden avmitt liv, när jag inte mådde bra. Vet att jag inte kommer att fastna där, för jag är starkare nu, men osäkerheten gör mig så rädd.

Sedan det där man hör i huvudet av exen. Att man är äcklig osv, för att man har varit med en del, jag tycker personligen att deti nte är så farligt, men är rädd attt min nästa inte kommer att acceptera det. Fast å andra sidan man ska väl inte behöva berätta och vad ska det spela någon roll?

Ne jag har varit med om så mycket galet sexuella grejjer så jag har svårt för det. Svårt att känna mig normal. Att duga som jag är, jag äcklas av min kropp, vill inte att killar ska gilla mig för sex, nä nu får d banne mig va slut.

Ett tag nu ska jag isolera mig från det där. Jag måste fn va sjuk, nej jag har Varför ska jag då hålla på? Det jag egentligen vill ha är närheten, att bli omhållen osv.


Idag blir det nog ingen träning. Har lite ont i huvudet fortfarane, varmt, yr, kanske inte så bra att anstränga sig då.

Ska till stallet om ett par timmar och natta hästarna.

Hämta mamsen på jobbet.


Annars har jag bara suttit ute i solen ett par timmar och sovit och läst.

Stegräknaren glömde jag ta på idag får försöka komma ihåg att ta på den i morgon när jag vaknat.


Annars... vet inte jobbar med självkänslan.... VIll bara få ur exens sexuella anspelningar i huvudet på mig...vill inte ha dem där dem trycker ner mig.

Jag får väl leva mitt liv hur jag vill utan att någon ska trycka ner mig och det som hände det hände då..... var under en period jag mådde sjukt dåligt.


Jag ska förändras ohc jag ska inte ha något att skämmas över i mitt liv.




Tidigare månad - Senare månad

Omröstning

Vad vill ni läsa om på min blogg?
 Mode för överviktiga
 Viktminskning
 Dikter
 Noveller
 Boktips
 Filmtips
 Dagshändelser
 Tankar om allt möjligt som kan dyka upp... samhälls, filosofiska, psykologiska....
 Hästar och ridning
 Min träning

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken- Lämna ett meddelande tack!

Presentation


WELCOME TO MY BLOGG

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards