anonym81

Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Anonym81 - 15 juni 2009 12:58

Köpte till byxorna fast de passar nog inte så bra ihop svart och rosa men ändå ville bara ha byxorna

Av Anonym81 - 15 juni 2009 12:50

Hittade igen Betty Boop jackan....

Den e snyggare i svart men var slut i min storlek så då fick det bli en rosa i stället.










Av Anonym81 - 15 juni 2009 12:16

Min planering idag blir inte som jag tänkte mig.

Tänkte kliva upp i morse och motionera lite genom promenad, men somnade om och när jag sedan vaknade igen, tog en fika ohc kollade lite på datorn, började det tok klia.

Kollade på mina armar och jag har fullt av röda knottriga prickar på mig, började kolla resten av kroppen har utslag typ överallt.

I full pankik åkte jag ner til päronen  och kollade om de har nåt klådstillande , det enda dem hade var alsolsprit ( vilket jag för övrigt gillar lukte på hihi) så jag provade badda med det, hände inte ett skit.

Åkte till apotektet för att kanske kunna få hjälp till en klådstillande salva, jag fick köpa allergitabletter, en ask, för 35 kronor. De ville inte ge mig något annat förrän jag har varit till en läkare, så imorgon bitti ringer jag till VC. Undrar om jag kommer få sova inatt.

Sedan hämtade jag brorsan på AF, köpte en jättefin bukett blommor och gav till mamma från familjen. Temat: gult och lila med inslag av lite gröna blad. Blev jättefint.

Å nu sitter jag här och håller på att bli tokig, kan inte sitta stilla, fast d e iof bra för då kanske jag kan få nå gjort här inne, tills i e.m då jag tänkte gå en promenad innan jag åker och tar in hästarna och pysslar med dem.


Tidigare månad - Senare månad

Omröstning

Vad vill ni läsa om på min blogg?
 Mode för överviktiga
 Viktminskning
 Dikter
 Noveller
 Boktips
 Filmtips
 Dagshändelser
 Tankar om allt möjligt som kan dyka upp... samhälls, filosofiska, psykologiska....
 Hästar och ridning
 Min träning

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken- Lämna ett meddelande tack!

Presentation


WELCOME TO MY BLOGG

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards