anonym81

Alla inlägg den 19 juni 2009

Av Anonym81 - 19 juni 2009 22:15

Det är vad min inte blev, ska gå och lägga mig när jag skrivit färdigt för att lätta mitt hjärta och glömma dagen.

I natt sov jag så illa pga av festar grannar och sedan stökig kattunge. Sov några timmar på f.m.bara Var så trött så jag var ledsen. Orkade inte. Såg nåt kul flimmra till i mitt huvud, nåja något jag trodde kunde bli kul, midsommarfirande utomhus på ett fint ställe. Var så ledsen att inte någon kunde ta min lunch i morgon men om jag vetat det som hände nu så hade det gott kvittat. Jag fick till slut någon som kunde ta fodringen iaf, och paniken lade sig, tänkte d kunde bli kul att träffa lite nytt folk för de sa att de brukar vara mycket folk där på det där stället varje år.

Jag städade och donade idag och gjorde god mat och riktigt gjorde mig för och piffade upp mig, men när vi kom dit viller jag bara hem, inge fel på folket eg,men jag kände mig inte hemma där.Myggit som fasen och trist, konstig stämning så ja g åkte hem.

Väl hemma trodde jag att min kompiskunnde titta förbi glad i hågen så drack jag den efterlängtade cidern för att han skulle komma. men så kommer han inte så jag känner mig så ensam nu, och ledsen och besviken det var inte det här jag hade sett fram emot en midsommarafton. Sitta ensam hemma ohc vara nere. Förmodligen skriver jag skumt nu eftersom jag fått lite grann innanför västen och hoppas ni har överseende med detta.

Men jag förstår honom det är inte lätt att va fyllechaffis åt andra =).

Igår storstädade jag, hade ont i halsen och kände panik inför denna dag varför vet jag inte eg. ville bara göra nåt idag. Såg fram emot att det kunde bli lika kul som förra midsommar men det var så önsketänkande.

Fick sommarpengar av föräldrarna så jag passade på att köpa nåt gott att dricka vilket jaf inte har gjort på så läääänge.. druckit gott alltså, men ändå, sitta och dricka ensam e inte min grej, grannarna under verkar ha midsommarfirande iaf...

ja ja.... ska ta en kortis prommis runt området på sådär 10 minuter, sen ska jag låta tårarna komma och lägga mig under täcket. Och hoppas jag kan somna in så dagen blir över nån gång.

Nu var det Tack och hej!

Tidigare månad - Senare månad

Omröstning

Vad vill ni läsa om på min blogg?
 Mode för överviktiga
 Viktminskning
 Dikter
 Noveller
 Boktips
 Filmtips
 Dagshändelser
 Tankar om allt möjligt som kan dyka upp... samhälls, filosofiska, psykologiska....
 Hästar och ridning
 Min träning

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken- Lämna ett meddelande tack!

Presentation


WELCOME TO MY BLOGG

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards