anonym81

Alla inlägg den 5 juni 2009

Av Anonym81 - 5 juni 2009 20:44

Men nu på kvällen känns allt skit igen.

Varför kan jag inte glömma han.

Fick ett sms från en kompis, trodde han var på bio me ögongodiset, men nä.

Det gör så ont, var att han skrev att han var med flickvännen på ett sätt som, ja det gör ont!!! 

Så superont!!

Vet ju att det är bara en dröm jag har haft, men vill inte vakna. Eller att inse och vakna från drömmen är inget roligt

Att inse att jag är ful och dum och idiotisk osv.

Det smärtar.!!!


Av Anonym81 - 5 juni 2009 07:11

Någon som är morgonpigg eller är fler som jag. Har en önskan om att få stanna i sängen.

Har  varit och släppt ut små bråkiga hästar. Dem var inte på sitt bästa humör idag tror jag , men det gick bra.

Nu ska jag ta tag med att städa ett rum medan jag är vaken och orkar.

Sedan blir det nog en liten "lur". Trött som fn- inge uppmuntrande väder idag heller. 

Just nu är det 9 grader varm och mulet.



Tidigare månad - Senare månad

Omröstning

Vad vill ni läsa om på min blogg?
 Mode för överviktiga
 Viktminskning
 Dikter
 Noveller
 Boktips
 Filmtips
 Dagshändelser
 Tankar om allt möjligt som kan dyka upp... samhälls, filosofiska, psykologiska....
 Hästar och ridning
 Min träning

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken- Lämna ett meddelande tack!

Presentation


WELCOME TO MY BLOGG

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards