anonym81

Alla inlägg den 16 juni 2009

Av Anonym81 - 16 juni 2009 21:45

Allt folk är bra, så länge man inte har något med dem att göra.

Av Anonym81 - 16 juni 2009 21:43

26 astronauter har rapporterat att de sett ufon när de kretsat kring jorden

Av Anonym81 - 16 juni 2009 21:42

- Varför var Hitler världens sämsta golfspelare?

 - Han kom aldrig ur bunkern.

Av Anonym81 - 16 juni 2009 21:42

- Varför var Hitler världens sämsta golfspelare?

 - Han kom aldrig ur bunkern.

Av Anonym81 - 16 juni 2009 21:09

Gång: högt tempo till och från stallet.

Tid:ca 1h totalt

Kalorier:346

distans:4.2 km

Av Anonym81 - 16 juni 2009 19:08

Dansbandet med Robert Gustavsson

Får inte låten ur huvudet...

Den svänger hihi

Av Anonym81 - 16 juni 2009 14:22

 


Nu har jag kommit från farbror doktor skojjfrisk.

Jag bara älskar den flummiga doktorn jag får ibland. Han är så skojjfrisk och man blir avslappnad och trygg när man är där. Han bara babblar och babblar .

Han gav mig någon mirakelkur som innehöll 12 vattenlösliga tabletter, under tiden det löste sig så frågade han mig lite grejjer om min allergi.

När jag kom in så sa han - du hade nå klåda eller vad var det? jo sa jag,

Han sa jag ser det är besvärligt det där och sedan förklarade ha att jag har fått en allergisk reaktion på någontin, troligtvis något jag har ätit kvällen innan ohc jag har mina misstankar på att den var en dressing. Den var kryddstark, pepparstark. Så det kanskse blev lite för mycket ämnen som kroppen inte tålde.

Jag sa:- det ä tur det finns mirakelkurer ( det var det han själv kallade det) för jag är rätt trött på att känna mig som en lopphund.

Då skrattade han lite.

Jag fick det där att dricka iaf och innan så sa han( han pratar fort den här farbrorn) att det ska börja lätta inom ett par timmar och att det smakade äckligt att dricka men sen så sa han att han skojjade för han har själv provat och det smakar nästan ingenting och det gjorde det inte heller.

Efter 15 minuter kände jag redanatt något lättade i kinderna, jag har tydligen varit svullen där utan att jag tänkt på det. Så fortsätter detär det bara ett plus, att det försvinner prickarna på kroppen alltså :=D.

Han skrev även ut nå liknnde tabletter där jag skulle ta 10 st om jag skulle få en allergisk reaktion igen.

Det är konstigt för jag haraldrig haft problem med sådana här kraftiga reakioner förut.

Men som sagt.

Det är bra att det finns mirakelkurer.

Av Anonym81 - 16 juni 2009 12:21

Vad duktig jag är jag löste problemet...

nu ska jag äta lite snabbt, vila några få minuter, sedan ska jag till vc och se om jag kan få nåt mot småprickarna och klådan!

Tjingeling så ses vi

Omröstning

Vad vill ni läsa om på min blogg?
 Mode för överviktiga
 Viktminskning
 Dikter
 Noveller
 Boktips
 Filmtips
 Dagshändelser
 Tankar om allt möjligt som kan dyka upp... samhälls, filosofiska, psykologiska....
 Hästar och ridning
 Min träning

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken- Lämna ett meddelande tack!

Presentation


WELCOME TO MY BLOGG

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards