anonym81

Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Anonym81 - 12 juni 2009 23:25

Det är nu dags att stänga ner bloggen och börja avsluta mina andra saker för att såsmåningom hamna i sängen och sova.

Vill inte sova men bör göra det. ska vakna kl.7 imorgon för att jobba.

Jag säger godnatt med ett gulligt litet glatt godnatt klipp som får avsluta dagen.

Sov så gott allihopa!

Av Anonym81 - 12 juni 2009 22:50

En kul grej!

Av Anonym81 - 12 juni 2009 22:40

här kommer klippet på rektorn.

Vad tycker ni om detta?

kommentera.

Av Anonym81 - 12 juni 2009 22:20

Jag hittade några klipp som jag valt att lägga in på rektorn från härnösand jag vet itne om man ska skratta eller gråta.


Ni som inte vet var att en rektor från h-sands gymnasium krävde nolltolerans av eleverna men drack själv i stadsparken under studentbalen.


titta och kommentera

det andra klippet är en parodi på det som hände, ganska kul faktiskt...


får tyvärr börja med parodin då jag inte får upp klippet då datorn hänge sig... men så fort jag får upp klippet lägger jag in det igen


Av Anonym81 - 12 juni 2009 20:52

sitter ute inte speciellt varmt.. men skönt att få lite luft nu när man suttit inne så länge... synd bara tt jag inte får upp mitt skolarbete... måste kolla sen vad som är fel har inget tålamod för nåt känns det som, rastlös å så.

I morgon ska det regna och jag ska jobba på tävlingar i denna förkylning.

Tur jag ska sitta inne i sekretariatet.

uppkopplingen verkar fungera ute också villken lycka, vilken lyx, hihi.

Jag ska få ett gymkort av mamma i födelsedagspresent på simhallen. Då ingår solning också... Vilken lycka måste nu passa på att utnyttja det hela.

Skönt å va i något så form när man ska provrida hästar sen i sommar.

Appropå det, det är ju snart bara 20 dagar + något tills dess då blir det tårta. mums med jordgubbar.



Av Anonym81 - 12 juni 2009 18:20

Har totalt missat denna plåga!

Den kan knappast bli en sommarplåga, vilken dålig låt.

Eller är det fel låt jag laddat upp nu?

Hur som helst är låten dålig, men videon är faktiskt annorlunda och bra, riktig svennisanda i det där haha!

hmm

Av Anonym81 - 12 juni 2009 14:59

ja när kommer detta hända mig då...

vill också känna dessa känslor!!!

Omröstning

Vad vill ni läsa om på min blogg?
 Mode för överviktiga
 Viktminskning
 Dikter
 Noveller
 Boktips
 Filmtips
 Dagshändelser
 Tankar om allt möjligt som kan dyka upp... samhälls, filosofiska, psykologiska....
 Hästar och ridning
 Min träning

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken- Lämna ett meddelande tack!

Presentation


WELCOME TO MY BLOGG

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards