anonym81

Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Anonym81 - 10 juni 2009 13:55

Sitter och skriver på min nya bärbara dator idag.

Har aldrig använt en bärbar så det går lite segt att skriva som jag är van att göra så jag har börjat att använda pekfingervalsen. Men jag lär mig nog så småningom att hitta tangenterna å så där.

Men den har otroligt sköna tangenter och jag är nöjd med datorn.

Den är lite känslig på vissa tangenter, men jag lär mig väl snart, måste också föra över lite grajjer från den gamla till denna.

Det spöregnar ute och jag har ont i halsen idag, lite huvudvärk, vetinte om det är vädret eller om jag börjar bli förkyld, har ont i lederna och magen.

Det är tur att man har tekniska kamrater, var till en av dem igår och utan honom skulle jag nog inte fixat till det som jag funderade över.

Magen är uppsvullen som fasen idag. Skit jobbigt man känner sig så fet. Sådär extra tjock.

Blev ingen ridning av min kompis häst idag. Men kanske lika bra med tanke på hur jag mår och vädret.

Nu ska jag jobba vidare med överföringar till denna dator.

Jo förresten! Tack för att ni röstar, novellerna leder. =)

Vi höres!

Tidigare månad - Senare månad

Omröstning

Vad vill ni läsa om på min blogg?
 Mode för överviktiga
 Viktminskning
 Dikter
 Noveller
 Boktips
 Filmtips
 Dagshändelser
 Tankar om allt möjligt som kan dyka upp... samhälls, filosofiska, psykologiska....
 Hästar och ridning
 Min träning

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken- Lämna ett meddelande tack!

Presentation


WELCOME TO MY BLOGG

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards