anonym81

Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Anonym81 - 14 juni 2009 10:43

En bild på jackan, Betty Boop hittar jag inte igen.

Av Anonym81 - 14 juni 2009 10:11

Vaknade av att mobilens alarm ringde, tittade på klockan. 6.45 snoozade en gång och sen var det bara att stiga upp motigt ur sängen.

Jag hade precis somnat till så skönt ohc hårt vilket var ett tag sen och det första jag kände var en fruktansvärd halsont.

Jag som kände mig så pigg i natt ohc började städa badrummet, fick en ide m att ställa in ett litet bord där och det blev riktigt fint faktiskt.

Halsonten är 10 ggr värre nu och funderar på om jag börjat fått halsfluss.

Vilket jag för övrigt inte haft på många många år.

Hur som helst så slängde jag på mig nå " skrot" gick ner för trappen och möttes av ett riktigt skrikande utanför dörren.

Det var en av mina katter och hon var riktigt förbannad över att jag inte upptäckt henne tidigare och släppt in henne i det förbaskade skitvädret med regn och blask och blåst.

Jag släppte in henne och hon var dyngsur inte så konstigt,låste och gick till bilen och såg nåt vitt på huven, tänkte att det var nå blomaktigt från luften men döm av min förvåning så var det stora hagelbitar.

I stallet möttes jag av gnäggande och hungriga hästar som ville ut vilket bara var två. MIn och en annan. Två ponnysar skulle käka inne för att de ska tävla idag och idag kände jag mig nöjd för en gångs skull och avundas inte folket som tävlar idag. Inte i detta väder. Den sista hästen kom från bete igår kväll för den har fått fång.

Åkte hem, satte mig och beställde en Betty Boop munkjacka från HM och en rosa jacka.. har väl eg. inte råd men jag beh. verkligen nåt nytt. Får välja bort något annat den här månaden som kommer kanske nudlar och gröt varje dag =). Om jag kommer ihåg så kan jag lägga ut bilder när jag skrivit färdigt detta inlägg.

Idag blir det verkligen att sova hela dagen måste göra det om jag kan dvs. grannbarnen i lgh bredvid är så livliga och idag måste de vara inne om de inte går till nån kompis.

Funderar ibland på att skaffa öronproppar, dels för dem och dels för buskatterna som sätter igång när man ska sova, ja iaf den yngre av dem , har väl sin charm men på natten är det inte så skojjigt då jag är lättväct utav mig.

nu ska jag bädda ner mig under täcket

Tjingeling!

Tidigare månad - Senare månad

Omröstning

Vad vill ni läsa om på min blogg?
 Mode för överviktiga
 Viktminskning
 Dikter
 Noveller
 Boktips
 Filmtips
 Dagshändelser
 Tankar om allt möjligt som kan dyka upp... samhälls, filosofiska, psykologiska....
 Hästar och ridning
 Min träning

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken- Lämna ett meddelande tack!

Presentation


WELCOME TO MY BLOGG

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards