anonym81

Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Anonym81 - 7 juni 2009 23:56

Har någon sett den?

Vad tyckte du om filmen?


Av Anonym81 - 7 juni 2009 23:38

 Gå in på länken nedan så har du chans att vinna presentkort på ica.


http://i-love-china.bloggagratis.se/

Av Anonym81 - 7 juni 2009 23:26

från tex youtube här inne?

jag är så grön på detta.

Av Anonym81 - 7 juni 2009 22:33

Nu e jag tillbaka igen sedan ett litet uppehåll.

Fredagens smärta vände till något positivt ändå.

En killkompis till mig hörde av sig och frågade om jag ville titta förbi, egentligen hade jag inte lust men på nåt sätt tänkte jag så här. Varför inte åka och träffa honom, har ju itne träffat honom sedan februari och vad gör att jag mår bättre här. Kanske är det bättre att åka hemifrån och få lite fokus på andra saker.

Det blev rätt sent innan jag kom fram till honom för jag var tvungen att "natta " hästarna först och duscha. Han bor typ 8 mil bort så det tog en stund att köra. SEdan när  vi kom fram åkte vi vidare till en tjej kompis till honom. ( tjej som han för övrigt är intresserad av ) . Vi kom dit, kändes först lite segt eftersom alla var onyktra men trevliga. Jag hade då inte något att dricka tyvärr men jag blev bjuden på rödvin.och sedan satt en trevlig kille där som jag pratade med hela kvällen och natten typ. Visste då inte att han var där för att träffa tjejens mamma. ( människorna som var där är betydligt yngre än mig) , så när han kysste mig lätt i smyg oförberett, kändes det så pinsamt.

Jag fick två bytta nr. Kände mig lite poppis =) .  Den ena killen tror jag inte kommer att höra av sig men man vet ju aldrig, bytte mest för att han verkar snäll och genom att lära känna nya människor så utvidgas kontaktnätet hela tiden, det är något som jag behöver nu tror jag. Det andra nret var den där killens. Som är 6 år äldre än jag. Vi beslöt oss för att stanna där vi var, fast min killkompis eg. ville dra vidare på en annan fest, men jag tyckte vi kunde stanna var trevligt sällskap och jag ville också vara snäll mot honom så han fick umgås med tjejen. Dessutom orkade jag inte åka runt till nästa fest.

Jag å en annan kille sov på soffan på varsin sida. Full som en kastrull och jättejobbig.. Jag tål inte den killen. SEdan gick han upp och lade sig och sov sked med min killkompis och hans " tjej".

Sov inte mycket fick fruktansvärd huvudvärk. Folket trodde jag var bakis. Inte direkt, får snarare migränanfall när jag inte får sova. Jag somnade typ vid 7 och vid 8 kom husets värd ( mamman ) och väckte mig och pratade lite med mig. Sedan var det kört.

Vi åkte hem till min killkompis på f.m vilade lite där, försökte iaf sedan åkte jag hem illamående. Kom hem coh tog en tablett. På hemvägen for jag också in ohc handlade en kebabtallrik för att få i mig nåt snabbt, tänkte att , det kanske är för att jag inte ätit något på så länge, att det var dräför jag mådde illa, men kunde inte äta den först efter jag vilat på tabletten, och då var jag pigg igen. Var nog migränen som var på lut. Sedan ringde några tjejkompisar och frågade om jag skulle me på fest och cruising.. var lit sugen men när jag hörde att dem inte fick hämtning först halv 3 - 3 så ville jag inte åka. Vill inte vara inne i stan så länge.

Mina kompisar har sagt till mig att vara mer spontan och träna på att bli lite mer avslappnad, våga ta lite risker. Så jag hörde av mig till den där killen så jag åkte ohc träffade honom i H-sand. Han är verkligen trevlig, men döm av min förvåning så var hans kompis vilket kompisen jag också känner där, trodde aldrig att jag skulle få träffa honom där. Så vi satt och surrade i flera timmar och hade trevligt.




Jag körde också en vit lögn till mamma idag- ville inte direkt att hon skulle veta att var jag var nånstans, tycker inte hon ska veta allt, är som sagt rätt gammal juh. Har lite ångest och dåligt samvete för det, jag hoppas hon inte kommer på mig att jag drog en liten lögn. Men va tusan, ibland kan hon bli för nyfiken. Hon vill bara väl men ibland blir det för mycket. Typiskt mammor.


I Helgen har det blivit noll motion förutom att jag var ute och skrittade en timme ikväll och blev fruktansvärd kall om tårna men det var inte konstigt när jag kom tillbaka till stallet och kollade termometern så var det ju bara fem grader varmt. brrr.

. Men imorgon måste jag försöka ta tag i saken igen annars kommer jag väl tappa all motivation. Och det är dumt. Annars så har jag bara tagit det lugnt idag och ikväll.

Längtar efter min dator, har fått installationsgrejjer nu, så nu är det bara datorn som fattas. HOppas den kommer imorgon, längtar så efter den.


Ja jag skrev lite konstigt nu, men som sagt, knåpade ihop efter huvudet, är rätt trött i huvudet.




Tidigare månad - Senare månad

Omröstning

Vad vill ni läsa om på min blogg?
 Mode för överviktiga
 Viktminskning
 Dikter
 Noveller
 Boktips
 Filmtips
 Dagshändelser
 Tankar om allt möjligt som kan dyka upp... samhälls, filosofiska, psykologiska....
 Hästar och ridning
 Min träning

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken- Lämna ett meddelande tack!

Presentation


WELCOME TO MY BLOGG

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards