anonym81

Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Anonym81 - 2 juni 2009 21:39

Red i skritt i 40 minuter.

Antal kalorier: ingen aning.

Av Anonym81 - 2 juni 2009 20:15

Mag och rygg träning i 30 minuter

Kalorier : ingen aning... vet inte hur man räknar ut det

Lite jobbigt vissa rörelser men nu ska magen bort? undrar om det går eller om den alltid kommer att stanna där..



Av Anonym81 - 2 juni 2009 18:40

Avstånd: 6.84 km rask promenad

Tid: ca 1.30min

Kcal:ca 287 

Av Anonym81 - 2 juni 2009 16:07

Ville bara säga det, var hem till mor och far en sväng nyss.

Ska slänga i mig  lite nudlar nu sedan blir det en promenad.

ringde Telia - min dator är på väg, eller ska skickas i veckan, förstod inte riktigt... men den är på väg iaf.. JIPPIE!

Snart kanske man kan surfa och dona som vanligt folk=) 

ne.... nu e d nudeldax...

Vi höres!

Av Anonym81 - 2 juni 2009 14:46

Varför röstar ingen?

Nu är det typ 30 st som varit inne och ingen har röstat =( 

Kom igen nu...

Make my day happy!!!!

Av Anonym81 - 2 juni 2009 14:32

 Maj månads besökare: 222 st

Och det är den första månaden jag varit medlem på bloggen.

 Nu är jag uppe i 29 stycken- Hjälp mig att slå det!



Av Anonym81 - 2 juni 2009 14:10

Jag har räknat ut hur långt jag gått utan att kolla på den, och då har jag gått betydligt längre än det jag först skrev igår...

Stegen måste jag ha tagit tredubbla mycket

Jag har provat räkna ut mitt steglängd och fyllt i så som man skulle.

Men den räknar inte ett steg i taget. Mätaren är oanvänd. Men skum.

Så nu skippar jag den.

Bättre att räkna ut via den sida jag har. Blir mest rättvist då.

Blir en promenad strax efter 16- sedan en liten ridtur ikväll innan nattning av hästarna.

Men det är synd att jag inte får ordning på den, för det skulle va roligt att veta hur många steg man tar om dagen. 

Ringde Telia idag igen, äntligen ska dem skicka ut datorn i veckan så har jag tur så har jag den här på Fredag jippie!!

Är lite sur det har bara tagit typ 5 veckor. För att först skickade de ut ett bekräftelsebrev till min gamla adress som jag hade för ca 2 år sedan. Konstigt att adressen inte ändras i alla registerdem har, för jag får ju fakturan hemskickad hit... knepigt... 

Lite skönare i knät idag, men är snorig som f-n. vet inte om det är pollen eller om det är en förkylning. 

ja ja... hoppas vi hörs och att jag får en kommentar eller två =) 

Glöm inte att rösta !


Av Anonym81 - 2 juni 2009 00:34

Tittade på en revy på Hjalmar nu på ettan. Guh vad roligt det va! Det där behövde jag.

 Ville bara säga det och godnatt till alla! glöm inte att rösta!


Tidigare månad - Senare månad

Omröstning

Vad vill ni läsa om på min blogg?
 Mode för överviktiga
 Viktminskning
 Dikter
 Noveller
 Boktips
 Filmtips
 Dagshändelser
 Tankar om allt möjligt som kan dyka upp... samhälls, filosofiska, psykologiska....
 Hästar och ridning
 Min träning

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken- Lämna ett meddelande tack!

Presentation


WELCOME TO MY BLOGG

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards