anonym81

Alla inlägg under juni 2009

Av Anonym81 - 9 juni 2009 01:06

Adolf Hitler föddes i österrike och flyttade till tyskland för att undslippa militärtjänsten.

Av Anonym81 - 9 juni 2009 01:05

- Vad kallar du en brottsling med bomull i öronen?

- Vad du vill. Han hör dig inte.

Av Anonym81 - 9 juni 2009 01:04

Optimisten har lika ofta fel som pessimisten men han har mycket roligare.

Av Anonym81 - 8 juni 2009 18:20

Kolla under min rubrik en kul grej- där hittar ni leken om ni har tråkigt och vill va med och leka!

Av Anonym81 - 8 juni 2009 18:07

eller vad man ska säga var jag med min krabat idag. vi tog en lugn promenad runt mitt område, och uppskattat var det både från folk och fä.

Vi åt lite gräs och blev fotade =) .

Red hem och sedan åkte jag hem till min lägga och skriver lite i  bloggen. Tänkte gå och äta nåt snart.

Hoppas min stallkamrat vill ta natten idag så jag slipper.

Men det ser vi väl, har ju redan varit där två gånger idag.

Ingen dator har kommit heller, skrev och skällde lite på Telia.

Det ska inet behöva ta 5 veckor för att få hem en dator. 

De ska alltid krångla till det. ( se tidigare inlägg) .

Jag har gått ner nästan ett kilo såg jag nu på vågen, men lär väl gå upp det lika lätt igen. Men jag ska inte ge upp träningen, får inte. 

I morgon ska jag nog rida en kompis häst. Spännande.

Tittar lite på hästar men hittar ingen jag fastnar riktigt för.

Har ont i muskeln som sitter vid axeln. Vet inte vad jag har gjort. Men öm där.

Vill ingen va med och leka då? ( se rubriken- vill någon leka) 

Vet inte vad jag ska skriva mer nu? Jag är hungrig så det är väl dags för lite mat.

Jo just, jag har halkat ner från 11e till 14.e plats om de mest aktiva bloggarna. Men det är väl kanske för att jag inte skrev nåt i helgen. Men det gör inget.

Var bara lite onödigt vetande till er alla.

Annars så gillar jag kommentarer så ni får gärna kommentera hur mycket ni vill!!!

Vi höres!

Av Anonym81 - 8 juni 2009 17:45

Eftersom helgen har varit utan motion har jag gått ut lite lugnt och skrittat ut och mojjsat med min krabat i 90 minuter.


skulle behöva ut och gå också. Men vi får se vad som händer. 

Tar min stallkamrat nattningen så blir det en prommis innan läggdags också.

Annars tar jag det i morgon.

Av Anonym81 - 8 juni 2009 12:48

 


Changeling


Clint Eastwood regisserar Oscar-belönade Angelina Jolie och John Malkovich i en fängslande och sann berättelse.

 I Los Angeles 1928 kommer  en ensamstående mamma hem- Christine Collins ( Angelina Jolie)  hem efter att varit på jobbet. Hennes son har försvunit spårlöst. Fem månader senare återförenar polisen mor och son men ett problem finns - det är inte hennes son. Tack vare  en kvinnas obevakliga sökande efter sanningen avslöjas en värld av korruption som fångar allmänhetes intresse och förändrar Los Angeles för alltid. 

Denna berättelse visar den enorma kraften  i en kvinnas kärlek till sitt barn.


Filmen är 2 h och 16 minuter. Men den går otroligt fort. Verkligen bra film. 

 Se den annars så missar du något om du inte har sett den.

Har du sett den, vad tyckte du om filmen? 

kommentera!


Betyg: EEEEE



Av Anonym81 - 8 juni 2009 12:37

Vaknade med världens nästäppa, förstod att det skulle bli finväder idag.

Med finväder kommer allergin. 

Ska ta och medicinera mig nu med både nässpray, tabletter och ögondroppar.

Det är kul atta ni röstar på vad jag ska skriva om, totalt har 14 stycken röstat och noveller leder. 

Men 86 stycken till måste rösta innan jag bestämmer mig för vad jag ska koncentrera mig på här inne. 

NU ska lincerna in, och jag ska kolla brevlådan. Vill ha min dator nu, men den lär väl inte ha kommit idag heller =( .

Ska också ut och luncha!


Ha det så gott i sommarvärmen så länge!

Kramar!

Omröstning

Vad vill ni läsa om på min blogg?
 Mode för överviktiga
 Viktminskning
 Dikter
 Noveller
 Boktips
 Filmtips
 Dagshändelser
 Tankar om allt möjligt som kan dyka upp... samhälls, filosofiska, psykologiska....
 Hästar och ridning
 Min träning

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken- Lämna ett meddelande tack!

Presentation


WELCOME TO MY BLOGG

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards