anonym81

Alla inlägg den 10 november 2009

Av Anonym81 - 10 november 2009 13:51

har huvudvärk som tusan idag...

men måste iväg att rida en sväng..

sedan så ska jg träna ikväll också och jag hoppas att det inte blir värre.


Träningsvärk har jag ingen alls.. mer än i axlarna men den fick jag när jag styrketränade i söndags.

men det är nästan borta

däremot känner jag mig avslappnad och mjukare i kroppen.

Det är nice...


Går trögt med pluggningen.. funderar på att göra ett stopp i allt... och bara sitta med näsan i böckerna imorgon hela dagen... bara göra det... ingenting annat..

företagsekonomin ska ju vara klar på söndag.


får panik... lite grann...


nu ska jag åka och rida...

ser framemot träningen ikväll och får jag superhuvudvärk så åker jag ändå dit och kollar hur de går till.... =) kanske kan göra något enkelt... ska åka ner till päronen och kolla om dem har någon huvudvärkstablett..


see yah!!

Omröstning

Vad vill ni läsa om på min blogg?
 Mode för överviktiga
 Viktminskning
 Dikter
 Noveller
 Boktips
 Filmtips
 Dagshändelser
 Tankar om allt möjligt som kan dyka upp... samhälls, filosofiska, psykologiska....
 Hästar och ridning
 Min träning

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken- Lämna ett meddelande tack!

Presentation


WELCOME TO MY BLOGG

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards