anonym81

Direktlänk till inlägg 9 november 2009

stavfel och panikångest

Av Anonym81 - 9 november 2009 16:18

såg när jag läste igenom mitt blogginlägg igår att jag har döpt om Zimba moves till Zumba moves... haha... tryckfelsnisse.. u och i ligger bredvid varandra och jag brukar ibland trycka på fel tangent...


Så om en timme ca är det dags.. att prova..


i övrigt ha jag haft lite panikångest idag över grejjer som jag börjar oroa mig för.

Det är lite för privat så jag vill inte prata om det.

men hur som helst har jag inte haft sådan panik sedan kanske ungefär 2 år sedan..

brukar bliså när det är mycket och speciell viktiga problemlösningar som är svår att lösa upp i tid.. då komme stressen och paniken.

det blir som att jag är trött,,, och benen rör sig inte framåt.. spänner mig i alla kroppsdelar, det konstiga är att benen känns så tunga... och jag får ont i låren lixom.


gruvar mig för träningen.. hur alla andra är, vad dem tycker och tänker om tjocka mig.

Måste försöka stänga av mig när jag ä där och gå in i mig själv bara..

som jag gör när jag rider, men den saken kan jag och då är jag itne lika nervös och orolig.

det här är lite främmande för mig....

men den jobbigaste biten är inte själva träningen utan den sociala biten.


Jag beslutade mig för att gå även om allt känns jobbigt... måste utmana mig själv.. gå över trappsteget.. mår jag illa och får jättepanik är det ju egentligen bara att gå därifrån, fast det steget kommer jag också att ha svårt att  ta om de sklle bli så för då funderar jag på vad jag ska säga om någon frågar varför jag gick och om vad de tänker och tycker o mig.. vill inte att dem ska se ner på mig.

fast egentligen gör nog itne någon det heller.. men det är det här problemet jag tampas med hela tiden.. varje dag mereller mindre.. när ska det gå över?


hinner inte skriva mer nu...

men vi hörs!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Grr

Av Anonym81 - 28 januari 2010 22:19

Hopp.. kom inte in bilen... skunkigt... Så jag sitter nu och väntar på skjuss, måste ut till hästarna och natta dem. ringde precis... skjussen är nästan här jippppieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! vi hörs   ...

Av Anonym81 - 28 januari 2010 18:51

  . SKA JAG FÖRSÖKA KÖPA NÄR JAG HAR RÅD VILL VERKLIGEN LÄSA DEN SISTA BOKEN I SERIEN. DEN SLUTADE SÅ JAG VILL VETA VAD SOM HÄNDER SEN. BÖCKERNA HAR VERKLIGEN UTVECKLATS TILL DET BÄTTRE I VARJE BOK. SÅ DEN SISTA BOKEN BORDE VARA RIKTIGT ...

Av Anonym81 - 28 januari 2010 18:47

BETYG: EEEE DENNA BOK ÄR DEN MEST SPÄNNANDE I SERIEN AV DE TRE BÖCKERNA TYCKER JAG. Ljudet av ditt hjärta är den uppmärksammade ­fortsättningen i Stephenie ­Meyers berättelse om Bellas och Edwards omöjliga kärlek "Bella?" Edwards mjuka rös...

Av Anonym81 - 28 januari 2010 18:33

Nu verkar det slutat snöa ute.. Härligt.. Men.. vad ska jag hitta på? har legat och slöat hela dagen i ren tristess. Har ångest... Men så är det ju när man inte gör något. Vettigt alls. Vi är ju skapade för att göra saker. Ska göra något at...

Av Anonym81 - 28 januari 2010 14:18

   Det är väldigt många som skriver något om snön ute, och jag ska inte vara sämre, eller rättare sagt det är nog rätt svårt att undvika, för alla berörs vi av snön på något vis.   I morse var det en halv meter snö ute på parkeringen, men även,...

Omröstning

Vad vill ni läsa om på min blogg?
 Mode för överviktiga
 Viktminskning
 Dikter
 Noveller
 Boktips
 Filmtips
 Dagshändelser
 Tankar om allt möjligt som kan dyka upp... samhälls, filosofiska, psykologiska....
 Hästar och ridning
 Min träning

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken- Lämna ett meddelande tack!

Presentation


WELCOME TO MY BLOGG

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards