anonym81

Alla inlägg den 11 augusti 2009

Av Anonym81 - 11 augusti 2009 23:23

Har så jädrans ont i halsen fortfarande och kroppen värker.

Kanske är det en kombination av att jag inte har kunnat rida .... samt förkylning, pollen eller vad sjutton som gör att jag är så trött.

I Måndagsnatt somnade jag vid 00 sov i ett sträck till klockan 13 idag. Drömde mycket, massor.

Gick upp läste mejl från hästar, och malmö,svarade, kollade posten fick videofilm på fyraåringen.... så fint han rörde sig. men mamma och pappa är negativa till en så ung häst så vi får se, hoppas vi kan pussla så jag får provrida den iaf.

ringde till malmö- åkte till mamma och pappa åkte hem, åt lite smörgås rån med två ostar, kollade på projekt runway missat att det börjat igen så det var nog någon repris. Bra. känns modernt nu. Sedan så lade jag mig och läste en stund och somnade hårt igen.

Någon som är läkare och kan förklara för mig vad det är jag har hihi...

KLev upp efter 21. Mejlade lite, kollade lite saker på internet. msnade....

Tänkte gå ut på prommis men jag orkar inte....



Känner mig fortf. så tjock.

Vet inte hur ajg ska kunna gå ner när jag int har någon energi i kroppen och har sådan värk. Det suger. Mår illa, dåligt!


jag hoppade lite rep igår och gick i raskt takt iaf.

Tänkte gå ut nu ikväll också... kände att jag bör få lite luft men jag orkar bara inte.Gör såååå ont i kroppen och halsen.


Och enligt mina beräkningar måste jag gå bort mina kalorier från förra veckan och det innebär att jag måste gå ca 86048 steg som minimum denna vecka och hur sjutton ska jag få till det??? nu har ju en dag gått till enda med inga steg alls typ... har inte ens räknat dem idag har inte varit lönt...


jaja ... hör gärna av er!!


Omröstning

Vad vill ni läsa om på min blogg?
 Mode för överviktiga
 Viktminskning
 Dikter
 Noveller
 Boktips
 Filmtips
 Dagshändelser
 Tankar om allt möjligt som kan dyka upp... samhälls, filosofiska, psykologiska....
 Hästar och ridning
 Min träning

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken- Lämna ett meddelande tack!

Presentation


WELCOME TO MY BLOGG

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards