anonym81

Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av Anonym81 - 13 augusti 2009 13:17

gick jag igår totalt medan jag städade och donade på och gjorde vardagliga saker under dagen.

Ingen promenad.


8308= 5,65 km


Nu e det alltså bara 70576 steg kvar till nollat igen.

Av Anonym81 - 13 augusti 2009 10:57

Inga pengar

Ingen stans att bo

( känns det som iaf, måste kanske säga upp lägenheten och hyra en sunkig liten etta nånstans )


Ekonomisk kris- depression

Jag borde ha sagt nej till kryssningen.

Borde ha skitit i datorn.

Så mycket borde, men jag skullju vilja leva ett normalt liv också.

Varför finns det inget jobb till mig?

Anställ mig1 Jag är en mycket duktig administrativ människa!

Noggrann, snabb, pålitlig.


ONt i magen!
Ledsen och irriterad på ingenting.

Ont i kroppen. Kan smärtan vara oro?


Att pengar ska förstöra en positiv människa så här.

Behöver linser, vill må bra, mår skit i glasögonen. Känner mig inte fin, och det vill jag ju kunna göra, gör jag det känns livet lättare.


Får så lov att åka till stan och hämta det där jälva syintyget. Pinsamt.

Vill inte.

Inte nu.. har inte borstat håret på flera dar så det är en tova mitt bak.. Hur ska jag hinna få ut den?

Knappast. Otvättad oduschad.

minus 500 på kontot har aldrig haft det så..

KOmer inte kunna betala alla räkningar heller...

Lever på pappa inte kul inte med deras knappra inställning heller.

Mat- Tomt... man får handla dag för dag, ser vad pengarna räcker till- mest jädrans nudlar. Trött på nudlar...

Jag orkar inte med det här... att leva så här...

Dessutom känner jag mig så utanför allt eftersom jag inte kan göra nåt...

resan kan jag ju inte ställa in heller...

hur faaaaaaaaan kan jag njuta av den när det är så här??

Livet suger

vad finns det för mening?  

Omröstning

Vad vill ni läsa om på min blogg?
 Mode för överviktiga
 Viktminskning
 Dikter
 Noveller
 Boktips
 Filmtips
 Dagshändelser
 Tankar om allt möjligt som kan dyka upp... samhälls, filosofiska, psykologiska....
 Hästar och ridning
 Min träning

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken- Lämna ett meddelande tack!

Presentation


WELCOME TO MY BLOGG

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards