anonym81

Alla inlägg den 28 augusti 2009

Av Anonym81 - 28 augusti 2009 01:05

 Då åker jag snart med tåget till sthlm. den går 8 minuter över 5.

Väl i sthlm ska vi gå på stan en massa timmar. Sedan klvier vi ombord på båten och festligheterna börjar.

40 h trancekryssning. Inte dåligt.

Har aldrig åkt kryssning någon gång så det är extra spännande.

Men det är bara vi närmsta vänner som åker å det ska bli så kul.

Och han ska med.!! Så jag får umgås med honom nästan 3 hela dagar.

Borde ha sovit lite men hinner inte. Har fortf. massor att städa .vill att d ska se någorlunda ut när mina grannar är kattvakt, dessutom är det skönt att komma hem till någorlunda städat hem när man är trött sen.

Men å andra sidan så har jag sovit länge idag och jag får försöka sova på tåget ner om det går.


Jag hinner inte skriva mer nu,....

Återkommer..


Ha en trevlig helg allesammans,!!!

Omröstning

Vad vill ni läsa om på min blogg?
 Mode för överviktiga
 Viktminskning
 Dikter
 Noveller
 Boktips
 Filmtips
 Dagshändelser
 Tankar om allt möjligt som kan dyka upp... samhälls, filosofiska, psykologiska....
 Hästar och ridning
 Min träning

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken- Lämna ett meddelande tack!

Presentation


WELCOME TO MY BLOGG

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards