anonym81

Direktlänk till inlägg 24 augusti 2009

borde sova men är övertrött

Av Anonym81 - 24 augusti 2009 02:34

då hamnade jag här igen då...

övertröttheten kom sig på.

på fredag åke jag på kryssning med mina vänner till Riga.

spännandoch kul. vi 8 är så nära vänner så det kommer bli så underbart tryggt och roligt.

Han ska med ... coh det gör mig nervös. men glad,

så denna vecka blir det att fixa åksjukeband och ev, tuggummi mot åksjuka ifallt jag blir åksjuk på något av färdmedlen. Tåg ner, var 8 år sen jag åkte tåg sist och då va det till östersund då mådde jg inte dåligt men nu är jag så laddad och spänd och förväntansfull att jag inte vet vart jag ska ta vägen och då kanske jag har lättare att må lite illa... sen bli det sthlm tidsfördriv under fredagen innan vi tar en buss till båten. sen blir det båt... å sen när vi ska hem blir det buss.. så det blir en del resande.

Har aldrig åkt på riktig kryssning någon gång ska bli skitkul,


Harfått en del kommentarr på att jag bara tänker mörkt. Fast det gör jag inte.

Så därför , eftersom bloggen lätt missuppfattas så ska jag försöka skriva sådana allmänna glada tankar också men det är ju oftast tankar jag blir förvirrad över som jag behöver skriva ur mig på.


Självmordsklippen har inget med mig att göra vilket några tror.

Tänker inte alls i dem banorna. Det enda är att jag tycker det är en viktig sak att jobba för. Jag driver för den frågan. Om depression och självmord, på nåt sätt hänger det lite ihop. och jag skulle vilja göra något för att förbättra, men vet inte vad ännu, det kommer att ta tid att minska statistiken men problemen börjar någonstans och det är där det är viktigt att nå ut i tid att jobba med.

För något är fel när det ökar och det görs till och med reklam för mobbning och ungdomar, unga vuxna som mår dåigt.


Ska kik på en häst imorgon. Aha..!! det är därför jag inte kan sova, är nervo. Hästen är för dyr för mig men jag hoppas ägaen kan gå ner i pris. Vilket jag inte tror men hoppas. Passar hästen vill jag ju ha den, annars blir det resa till skåne som gäller om två helger.

Undrar om jag kommer ihåg hur man gör när man rider.. har inte ridit ordentligt sedan stan brann.  dvs på några månader.


Jag vill så gärna visa han att jag tycke om honom utan att vara för på.

han kanske känner det ... men han är nog rädd och förvirrad han har nog blivit rejält sårad någon gång i tidigare förhållande.

Men det gör inget... jag får ögongodis... hela helgen ohc jag ÄLSKAR DET

och att vara med mina allra BÄSTA VÄNNER jag ÄLSKAR DET


NÄ nu måste jag försöka sova

nattinatt. eller godmorgon


 
 
tinkiz

tinkiz

24 augusti 2009 20:18

Hejj!

Jag hittade din blogg genom The miracle :)
Jättefin blogg du har!

Jag röstade på noveller om du undrar.
tycker att du ska börja skriva (:

Kommer säkert att gå in på din blogg igen...

Kramiz.

http://tinkiz.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Grr

Av Anonym81 - 28 januari 2010 22:19

Hopp.. kom inte in bilen... skunkigt... Så jag sitter nu och väntar på skjuss, måste ut till hästarna och natta dem. ringde precis... skjussen är nästan här jippppieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! vi hörs   ...

Av Anonym81 - 28 januari 2010 18:51

  . SKA JAG FÖRSÖKA KÖPA NÄR JAG HAR RÅD VILL VERKLIGEN LÄSA DEN SISTA BOKEN I SERIEN. DEN SLUTADE SÅ JAG VILL VETA VAD SOM HÄNDER SEN. BÖCKERNA HAR VERKLIGEN UTVECKLATS TILL DET BÄTTRE I VARJE BOK. SÅ DEN SISTA BOKEN BORDE VARA RIKTIGT ...

Av Anonym81 - 28 januari 2010 18:47

BETYG: EEEE DENNA BOK ÄR DEN MEST SPÄNNANDE I SERIEN AV DE TRE BÖCKERNA TYCKER JAG. Ljudet av ditt hjärta är den uppmärksammade ­fortsättningen i Stephenie ­Meyers berättelse om Bellas och Edwards omöjliga kärlek "Bella?" Edwards mjuka rös...

Av Anonym81 - 28 januari 2010 18:33

Nu verkar det slutat snöa ute.. Härligt.. Men.. vad ska jag hitta på? har legat och slöat hela dagen i ren tristess. Har ångest... Men så är det ju när man inte gör något. Vettigt alls. Vi är ju skapade för att göra saker. Ska göra något at...

Av Anonym81 - 28 januari 2010 14:18

   Det är väldigt många som skriver något om snön ute, och jag ska inte vara sämre, eller rättare sagt det är nog rätt svårt att undvika, för alla berörs vi av snön på något vis.   I morse var det en halv meter snö ute på parkeringen, men även,...

Omröstning

Vad vill ni läsa om på min blogg?
 Mode för överviktiga
 Viktminskning
 Dikter
 Noveller
 Boktips
 Filmtips
 Dagshändelser
 Tankar om allt möjligt som kan dyka upp... samhälls, filosofiska, psykologiska....
 Hästar och ridning
 Min träning

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken- Lämna ett meddelande tack!

Presentation


WELCOME TO MY BLOGG

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards