anonym81

Alla inlägg den 11 december 2009

Av Anonym81 - 11 december 2009 10:58

Idag känner jag mig ovanligt pigg för första gången på länge.


Jag har varit på gymmet imorse och efter det blev jag piggare, måste jag göra om =) Var precis som jag vaknar till liv med hela kroppen och sinnet, fast man startade seg. Var där mellan 7 och halv 9... Känner mig riktigt duktig faktiskt..

Löpte i aerobic programmet ( weightloss) eller löpte jag gick, kände av knäet. i lagomt tempo. 30 minuter.. rätt svettigt... sedan gjorde jag lite allsidig lättare träningspass i mage, rygg armar och lite ben. Vill inte har för stor träningsvärk i benen imorgon e.m när jag tränar för Åsa. Men vi får se på söndag om jag koncentrerar mig på det då.


Sedan har jag suttit och pluggat lite också och ätit frukost....


För er vanliga människor med jobb och så är detta nog inte så märkvärdigt,

men för mig som har en lättare depression och är studerande ( fram till nyår) . Är det en sensation att ta mig upp ur sängen tidigt på morgonen.


Känns skönt med en start på förändring igen.. Och hoppas det kan hålla i sig nu. Ett bra tag framöver igen.


Kanske har det hjälpt att jag sovit ut såååå överdrivet mycket denna vecka...

Igår låg jag och surade och var trött. Sov av och till hela dagen och halva kvällen.  Var precis som jag behövde det. Är skitsugen att åka och gymma igen klockan två men ska nog låta bli. ( men han är ju säkert där, den vackra) =) men struntsamma... hoppas jag får se honom till veckan.

Vad är väl en bal på slottet liksom.


Har också tagit sååååå långa sovmorgnar denna vecka... nästan halva dagarna.. Men kanske var det de som behövde för att energin ska komma tillbaka...


Det enda jag ska göra nu ära tt vila på frukosten.

Läsa lite... och sova lite... men bara en eller två timmar, sen ska jag ut oc h rida en sväng,,, städa behövs också... orkar nog ta tag i det nu.


Hej hopp!!!

Omröstning

Vad vill ni läsa om på min blogg?
 Mode för överviktiga
 Viktminskning
 Dikter
 Noveller
 Boktips
 Filmtips
 Dagshändelser
 Tankar om allt möjligt som kan dyka upp... samhälls, filosofiska, psykologiska....
 Hästar och ridning
 Min träning

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken- Lämna ett meddelande tack!

Presentation


WELCOME TO MY BLOGG

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards