anonym81

Alla inlägg den 19 december 2009

Av Anonym81 - 19 december 2009 18:51

Idag har jag varit helt slut.

Legat hela dagen igen av något slags utmattningssymptom.

Kanske är det för att jag pressat mig själv på gymmet i veckan.

Skulle tro det, vaknade av av och känner mig fortfarande som jag skulle blivit slagen gul och blå, första tankten var feber symptom men nästa tanke slog mig att det MÅSTE vara träningsvärk, i precis varje kroppsdel.

När man känner så här så skulle jag egentligen varit på gymmet och pressat mig lite extra, men det var helt omöjligt att piggna till och åka dit. Så jag beslutade mig för en vilodag och köra imorgon istället.

Måste ju pressa mig själv också fast jag är lite trött i muskler och sådant. Så man kommer över en tröskel och till nästa konditionsnivå, kanske inte pressa sig hårt, men att röra på sig.

Jag måste verkligen pressa mig själv lite grann mer för varje gång.

Vill jag gå ner så måste jag ju göra något åt det här.

Det är bara gråta , pressa sig, få ont. tills resultaten börjar synas, då lär väl allt slit vara mödan värt.


Till veckan ska jag b örja rida igen. Bara det inte är så kallt. Just nu är det  bara minus 17 grader.


Snart är det julafton och mina släktingar från sthlm kommer upp, första gången på flera flera år dem kommit hit på jul så det ska bli trevligt.


Nu ska jag plugga, har inlämningsuppgifter som ska vara inne imorgon, ska försöka ha diciplin och vara nästan färdig med någon av de andra kurseran också så jag kan koncentrera mig på lite julstädning imorgon. Medan jag har tid.


Glöm inte att rösta på röstningen jag har.

Kramar...

Av Anonym81 - 19 december 2009 18:46

I dag b örjar jag att berätta hur jag sovit.

somnade strax före ett efter att ha legat och läst från 22.30

Sov en och en halvtimme när kissarna väckte mig.

Gick upp och lade mig i sängen i stället.

Somnade hårt och drömde en massa saker.

Vaknade vid 6.45 av att kissarna skulle ha mat, och dem ger sig inte först jag har klivit upp, dem drar i kartonger och plast och alltmöjligt dem får tag i ,, ja jag har fortfarande inte hunnit gjort allt julpyssel ännu. =( .

Gick och lade mig somnade hårt , vaknade vid 9, somnade hårt, vaknade vid 10 , skickade sms till min kompis att ajg inte skulle träna idag.

Vaknade vid 11 telefonen ringde, vaknade vid 12 telefonen ringde,

sedan var jag däckad i sängen idag.. låg och i sängen varvat med sova, och läsa. och vakna till av katterna hela e.m

15. 30 klev jag upp ganska utvilad men sååå ont i kroppen.

Omröstning

Vad vill ni läsa om på min blogg?
 Mode för överviktiga
 Viktminskning
 Dikter
 Noveller
 Boktips
 Filmtips
 Dagshändelser
 Tankar om allt möjligt som kan dyka upp... samhälls, filosofiska, psykologiska....
 Hästar och ridning
 Min träning

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken- Lämna ett meddelande tack!

Presentation


WELCOME TO MY BLOGG

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards