anonym81

Alla inlägg den 30 december 2009

Av Anonym81 - 30 december 2009 16:30

Sitter och väntar ut tiden, ska hämta brorsan på bussen om 30 minuter ca så det känns inte som det är någon större idé att börja plugga igen.

Blev ingen pencillin tar det när  jag skjussar brorsan till bolaget.


Var till mamma och åt lite. Kalvsylta och rödbetssallad blev det, jag älskar det men börjar bli lite trött på det, har fått min jul ranson nu, sedan är det bara invänta nästa års julfirande.


Han springer in där och jag apoteket, hoppas det inte är mycket folk ute, sådant orkar jag inte med, tröttsamt samt att jag är stressad.

Nattning av hästar ikväll och kanske 5-6 timmars skolarbete kvar, snacka om stress....


I övrigt... tycker det går trögt med röstningarna..

Och trögt med kommentarer... Skittråkigt...


Kom igen nu! så lång tid tar det inte att rösta.... =) jag har ju tråkigt = ) ....


Övrigt, trött och snorig, värk i örat, svider som tusan, känner mig ofräsh... men om några timmar är det okej för mig att duscha... HÄRLIGT!!!



Av Anonym81 - 30 december 2009 14:32

Försökte dra loss tejpen för det ligger och trycker på mina stygn, har fått bort hälften, så nu hänger det och dinglar en bit där, ser nog rätt roligt ut, men det gjorde så fruktanvärt ont, sved och dunkande när jag höll på där det är kvar så jag gav upp. Ikväll får jag tvätt håret... Helt underbart!! Känner mig lite lodis =) . Förhoppningsvis kanske tejpen lossnar litemer då, helst av allt önskar jag att den föll bort av vattnet.


Somnade vi d 10 imorse klev upp nyss,sov hårt och skönt.

 Känner paniken inom mig, hur ska jag hinna färdigt? funderar på snabbmat idag för att hinna med. Är hungrig så nåt måste jag få i magen,,, Jag vet, dumt att fortsätta skräpmata när jag inte tränar men vad gör jag, har inte fått i mig något idag typ, mer än twist godisar och pepsi max.


NU ska jag dra på mig mössan och hämta pencillinet, kommer dock inte undan det =(


Hur går det i överigt med rösningen här på höger sidan ----------->

Du glömmer väl inte..


Trodde väl inte det ?=)


På återseende

Av Anonym81 - 30 december 2009 09:06

Okej.. jag gör ett nytt försök nu när några fler kanske är vakna =) ...

KOlla in mitt förra inlägg!! Please =) ....

Så rösta på...


I övrigt.. somnade vid 00.20 . Gick upp vid fyra sjöblöt av svett, trodde jag hade fått feber men icke, vet inte vad det var för fel, kanske något samband med magknip. Sedan har jag suttit uppe och pluggat. klockan är nu efter 9 på morgonen. Tiden rusar iväg när man sitter med näsan i böckerna.

Måste gå och vila några timmar nu och jag lär däcka och somna på direkten. Jag känner att fingrarna går långsammare och långsammare på tangenterna och koppling mellan hjärna och fingrar fungerar inte blir helt fel bokstäver och ord. Blir spännande att läsa mitt skolarbete sedan.


Jag har ganske mycket kvar fortfarande. Det gick långsammare än vad jag trodde men har riktat in mig på etiken ... den är viktigast just nu då jag har prov imorgon och lla uppgifter ska vara inlämnat då.


God morgon allihopa!!

Och njut så gott det går av kallt och fint vinterväder, ser ut som de t blir lite sol här iaf. Tyvärr har jag ingen termometer så jag kan inte redovisa hur kallt det är men skulle tro det är runt 25 grader minus.


Nu går jag iväg som en sengångare och försöker sova..


Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Av Anonym81 - 30 december 2009 02:33

RÖSTA RÖSTA RÖSTA RÖSTA RÖSTA RÖSTA RÖSTA RÖSTA RÖSTA


                                          





  GLÖM INTE ATT RÖSTA NÄR NI VARIT INNE!

NÄR JAG ÄR UPPE I 100 RÖSTER SÅ BYTER JAG TILL EN ANNAN RÖSTNING..

41 HAR RÖSTAT SÅ DET ÄR BARA 59 STYCKEN SOM MÅSTE RÖSTA!!!

PLEASE KOM IGEN NU! HAR HAFT DEN UPPE SEDAN MAJ.

 


  TACK SÅ MYCKET!!

Omröstning

Vad vill ni läsa om på min blogg?
 Mode för överviktiga
 Viktminskning
 Dikter
 Noveller
 Boktips
 Filmtips
 Dagshändelser
 Tankar om allt möjligt som kan dyka upp... samhälls, filosofiska, psykologiska....
 Hästar och ridning
 Min träning

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken- Lämna ett meddelande tack!

Presentation


WELCOME TO MY BLOGG

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards