anonym81

Alla inlägg under augusti 2009

Av Anonym81 - 23 augusti 2009 18:24

jul
Av Anonym81 - 23 augusti 2009 18:19

Av Anonym81 - 23 augusti 2009 17:55

träffade honom..

märklig kväll och natt....

vi kollade på film.. mysigt..

tog modet och kröp lite nära...

vt inte hur han tolkar det egentligen. Ibland satt han bara, ibland vred han å vände på sig, ibland gick han upp och hämtade kaffe?I bland på toa, vet inte hur jag ska tolka hans kroppssignaler riktigt.

Sedan när filmen var slut... så satte han sig och spelade datorspel....visste inte om jag skulle åka hem , om han ville ha mig där eller inte... Sanningen å säga tyckte jag det var kul den första timmen å titta på för jag kan inget om dataspel. Men efter en timme så somnade jag...

Sov hela natten av och till... Vaknade halv 7 när han gick och lade sig. Då var jag less och tänkte att .... nää jag åker nog hem om han inte säger nåt.

Jag gick på toa, drack lite vatten och slängde ner mobilen i väskan så där lite less.... sa gonatt.. han sa d med... sedan så frågade han om hur jag skulle göra om jag skulle sova där.... så jag gjorde det... frusen gick jag och lade mig i sängen med honom med kläderna på... Väl där vart det gosigt... och jag fick ligga nära hela natten. Det var ett tag sen. Sen.... när vi klev upp sa han inte mycket, han gjorde frukost, jag tog lite gröt, han satte på några serier vi tittade på. På varsin sida av soffan... Sedan så sa han nåt om att han åt potatisbullar häromdagen å jag sa att det var hundra år sen.. vilket det var.. Han sa att vi kunde äta det sen. Ja, men sen satte han igång och spelade datorspel me nån kompis via internet och jag blev rastlös och åkte hem. Fast en gång i morse tyckte jag att han viskade att jag var fin. men jag vet inte... jag hörde så dåligt va han sa, han kanske sa något annat.. kanske bara var något jag önskade att han skulle säga.


Men hur ska jag tolka denna man??

snälla hjälp!

Av Anonym81 - 23 augusti 2009 00:02

för att känna så här...

man kan vara äldre också..

varför jag lägger in lite sådana här klipp är för att jag tycker vi ska öppna oss och börja prata mer om depressioner, och självmordstankar.

Det är fortfarande så tabu, fast det är så många som mår dåligt i dagens samhälle och att det kryper ner i åldrarna är hemskt.

Jag fick hjälp mot min depression, och mina självmordstankar, jag är en tjej som inte har haft det lätt i livet. Våga ta steget och söka hjälp

DU ÄR INTE ENSAM DÄR UTE! TRO MIG!

Av Anonym81 - 22 augusti 2009 19:51

ska träffa honom ikväll..

och denna gången ska jag krypa upp hos honom.. blir jag avisad så blir jag det...

men jag är nervös.

men jag är glad att han vill se film iaf.

de är ju snällt...

det är bara en timme kvar innan vi ska ses....

shit... hjärtat slår å slår... så nervös...

vet inte vart jag ska ta vägen.. kanske ska ta och fixa maken lite hihi... och se om jag hittar nå kläder... eller så... eller ja vet inte vad jag ska ha ens...


ska ta min sista vikt idag.... den är

tada: 84.5 rätt ok har ju proppat i mig kött pommes å bearneais sås å så... grönsaker 33 cl läsk.... ngen promenad idag det har vräkt ner regn idag..... får s om d blir nå me han jag ska till, kanske bäst å ta me sig extra kläder ... han brukar alltid gå på kvällen... godis har jg ätit några med... men jag har vrit duktig bara ätit ett par inte hela påsen...




i morgon provridning av häst..

Nu lämnar jag er på darriga ben


vi hörs!!!

Av Anonym81 - 22 augusti 2009 19:43

vila

vikt 83.1


50861 kvar till 0

MEN

JAG MÅSTE RÄKNA MED TORSDAG OCH FREDAG FÖRRA VECKAN..33


50861+Mat6750-6478 steg


korrekta steg till 0 är 51133


Av Anonym81 - 22 augusti 2009 19:36


 vikt fm 83.9     kv 83.9          natt 85.1




61489

- 2300

- 8328

kvartill 0 =  50951steg



Fredag: vikt: fm 84.4  morg 84.0   16.00 84.0    17.30  83.4

midja 86,5

20 min situps= ( 350st) 2300

40 benböj

promenad: 8328

Omröstning

Vad vill ni läsa om på min blogg?
 Mode för överviktiga
 Viktminskning
 Dikter
 Noveller
 Boktips
 Filmtips
 Dagshändelser
 Tankar om allt möjligt som kan dyka upp... samhälls, filosofiska, psykologiska....
 Hästar och ridning
 Min träning

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken- Lämna ett meddelande tack!

Presentation


WELCOME TO MY BLOGG

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards