anonym81

Direktlänk till inlägg 13 januari 2010

nu ska julen ut och några frågor till er bloggläsare.

Av Anonym81 - 13 januari 2010 19:48

Jag tänkte städa ut julen idag, det är ju trots allt 20e Knut och då ska julen ut =)

Flera på området har redan städat bort julen iår, för länge sen, börjar känna mig ensam med julbelysningen. Förra året, var dem inte fullt så noga. =) Inte vad jag kan minnas iaf har för mig att dem flesta började städa bort julen lite senare än knut faktiskt... jo, jag är rätt säker på det.


Hur som helst. Jag låg  och läste och sen somnade jag och drömde...

Skönt det var.

Känner mig så där härligt avslappnad i kroppen, träningen gör nytta för mig. SÅ mer träning åt mig, ska se till att hålla mig aktiv nu. Gym programet ska göras två gånger i veckan så nästa gång blir det på lördag eller fredag då. Söndag hoppas jag på instruktörsridning.


Tycker inte om att tjata! Men kan ni inte rösta! Snälla! så jag får byta någon gång. =) jag ger mig inte först det är 100 röster. 

 Och är det v erkligen inte någon som sett någon bra bio film?

 eller vill disskutera böcker eller filmer här?

Vad vill ni läsa av mig?

Det är svårt att utveckla bloggen när ni inte säger något.

I of är det mest för min egen skull men det är kul och förnya sig lite och ha en inriktning mot något att kunna följa en linje iaf. =)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Grr

Av Anonym81 - 28 januari 2010 22:19

Hopp.. kom inte in bilen... skunkigt... Så jag sitter nu och väntar på skjuss, måste ut till hästarna och natta dem. ringde precis... skjussen är nästan här jippppieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! vi hörs   ...

Av Anonym81 - 28 januari 2010 18:51

  . SKA JAG FÖRSÖKA KÖPA NÄR JAG HAR RÅD VILL VERKLIGEN LÄSA DEN SISTA BOKEN I SERIEN. DEN SLUTADE SÅ JAG VILL VETA VAD SOM HÄNDER SEN. BÖCKERNA HAR VERKLIGEN UTVECKLATS TILL DET BÄTTRE I VARJE BOK. SÅ DEN SISTA BOKEN BORDE VARA RIKTIGT ...

Av Anonym81 - 28 januari 2010 18:47

BETYG: EEEE DENNA BOK ÄR DEN MEST SPÄNNANDE I SERIEN AV DE TRE BÖCKERNA TYCKER JAG. Ljudet av ditt hjärta är den uppmärksammade ­fortsättningen i Stephenie ­Meyers berättelse om Bellas och Edwards omöjliga kärlek "Bella?" Edwards mjuka rös...

Av Anonym81 - 28 januari 2010 18:33

Nu verkar det slutat snöa ute.. Härligt.. Men.. vad ska jag hitta på? har legat och slöat hela dagen i ren tristess. Har ångest... Men så är det ju när man inte gör något. Vettigt alls. Vi är ju skapade för att göra saker. Ska göra något at...

Av Anonym81 - 28 januari 2010 14:18

   Det är väldigt många som skriver något om snön ute, och jag ska inte vara sämre, eller rättare sagt det är nog rätt svårt att undvika, för alla berörs vi av snön på något vis.   I morse var det en halv meter snö ute på parkeringen, men även,...

Omröstning

Vad vill ni läsa om på min blogg?
 Mode för överviktiga
 Viktminskning
 Dikter
 Noveller
 Boktips
 Filmtips
 Dagshändelser
 Tankar om allt möjligt som kan dyka upp... samhälls, filosofiska, psykologiska....
 Hästar och ridning
 Min träning

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästboken- Lämna ett meddelande tack!

Presentation


WELCOME TO MY BLOGG

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010
>>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards